Saturday, August 10, 2013

Gaya Potongan Rambut Yang Sangat Menakjubkan


Apa yang ada di fikiran anda ketika mendengar perkataan tukang gunting rambut atau barber dalam bahasa Inggeris?

Radames Perez

Mungkin yang akan anda bayangkan hanyalah hasil potongaan rambut yang biasa-biasa saja, tidak ada gaya, membosankan atau rambut ala tentera yang mungkin modelnya hampir botak.

Namun lain hal bila anda berkunjung ke Florida. Kerana di sana anda akan dikejutkan oleh seorang tukang gunting rambut yang mempunyai bakat dalam menghasilkan gaya potongan rambut yang berbeza dan yang lebih hebat lagi, hasil yang menakjubkan!

Radames Perez, seorang tukang gunting rambut dari Florida yang mempunyai bakat menakjubkan dengan mesin gunting rambut.

Beberapa tahun kebelakangan ini sedang top gaya rambut yang dipotong dengan pelbagai bentuk dan variasi. Dan sempat juga menjadi popular di kalangan beberapa pemain bola sepak terkenal dunia.

Namun, kini ada yang lebih menarik lagi dengan seni memotong rambut. Radames Perez mampu menggambarkan seni melalui rambut pelanggan-pelanggan yang dicukur rambutnya.

Sukar untuk dipercayai namun karyanya sangat hebat. Ini adalah beberapa contoh hasil karyanya yang memaparkan 'wajah' Batman, Predator, Mortal Kombat, Spartan warrior, Superman, Scooby Doo, Spongebob dan logo Gears of War, malah ada yang berwarna!

BACA INI JUGA: Gaya Fesyen Rambut ‘Pompadour’ Paling Digilai Masa Kini

Radames Perez
Radames Perez
Radames Perez
Radames Perez
Radames Perez
Radames Perez
Radames Perez

Add Comments

TERIMA KASIH KERANA SUDI MEMBERIKAN KOMEN. INSYAA ALLAH SAYA AKAN KOMEN DI BLOG ANDA JUGA.
EmoticonEmoticon