Saturday, May 04, 2013

Video Aksi Terlalu Panas Nurul Izzah #Part 3


Sehingga kini tiada kenyataan terbaru dari anak Sulong Wan jijah mengenai dakwat kekal serta menyalahkan SPR. Mungkin terkedu dengan dedahan yang telah MKP buat. Walaupun begitu MKP tidak akan berhenti setakat ini untuk membongkar keruntuhan akhlak Anak Sulong Wan Jijah nie.


Tapi blog SuaraPakatanRakyat dah mula memutar belitkan cerita untuk menutup bangkai yang makin membusuk pemimpin PKR. Berikut adalah apa yang ditulis;
Itu semua cerita lama, berlaku semasa Nurul Izzah masih menuntut pengajian Ijazah pertama di Universiti Tenaga Nasional dahulu. Semua orang pernah buat silap, yang membezakan hanya dirakam atau tidak sahaja.

Justeru laman ini mengajak agar semua orang berfikiran rasional dan mengelak dari menjadi seperti Tuhan nak menghukum sama ada seseorang itu berdosa atau tidaknya.

Itu belum lagi kita sebutkan bagaimana majoriti rakyat Malaysia ini yang sudah terbukti menolak penggunaan video seks untuk menjatuhkan karier pemimpin politik.

Tunjuklah video macam mana jelas sekalipun, tidak ada siapa yang akan percaya. Hanya orang bodoh dan tidak berakal sahaja yang mudah percaya dengan video-video macam itu.

Sampai macam tue sekali punya Spin. Walaupun apa saja yang cuma diputarbelitkan hari ini Wan Jijah dah mengaku dilaman blognya mengatakan itu adalah aksi terlarang Anak Sulongnya.

Mengikut Kata Hadi Awang "Islam Benar Aibkan Pemimpin" jika bertujuan untuk kebaikan.


Macam biasa korang enjoy dan senyum jangan pulak sambung atau berbuat apa bila menonton kerana itu boleh membahayakan kesihatan.

Tonton video Nurul Izzah di sini.

4 comments

  1. don't trust everything you see, even salt looks like sugar..

    I can edit better than this picture just using Photoshop...this is so lame...

    ReplyDelete
  2. Tidak bole di percayai ni. Saya rasa suda mual dgn cara mnjatuhkn sesorg dgn cara sex atu cara lucah. Bnyak lg kes yg lbh pnting. Iaitu isu kmskinan rakyat. Klw sex ni hak individu jgn saja curi duit rakyat cukup. Janji setiap yg di lantik di amanahkn tugas bt krjs dgn btul.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Saya pn rasa mual bila pemimpin amalkan seks bebas termasuk ahli keluarga. Sekian

      Delete

TERIMA KASIH KERANA SUDI MEMBERIKAN KOMEN. INSYAA ALLAH SAYA AKAN KOMEN DI BLOG ANDA JUGA.
EmoticonEmoticon