Tuesday, October 09, 2012

Fathia Sanggup Bertekak Enggan Pakai Baju Seksi


Kontroversi yang menjengah dalam hidup pelakon muda, Fathia di awal kemunculannya dalam dunia lakonan mencalarkan imej dan namanya.


Isu mengenai dia suka hadir lewat ke lokasi selain ada masalah disiplin membuatkan ramai pihak memandang serong terhadap dirinya.

Terbaru, Fathia dikhabarkan telah bergaduh dengan seorang pengarah, Arjinder Singh di lokasi pembikinan filem terbaharu lakonannya, Darah Panas.

Punca yang menjadi pergaduhan dan pertelingkahan itu adalah kerana Fathia enggan memakai baju yang telah disediakan oleh pihak produksi tersebut.

“Saya bukan simbol seks dan saya enggan memakai pakaian yang terlalu menjolok mata.

“Saya akui berlaku sedikit pertengkaran ketika sedang menjayakan sebuah babak sebagai pelacur dalam filem Darah Panas kerana saya dipaksa memakai pakaian ketat dan menjolok mata,” kata Fathia yang dipetik dari Kosmo Online, hari ini.

Walaupun bergelar pelakon yang serba boleh, Fathia telah menggariskan panduan tertentu untuk dia berpakaian dalam menjalankan satu-satu watak.

Justeru, memakai pakaian yang terlalu seksi yang disediakan oleh pihak produksi membuatkan dia tidak selesa ketika pengambaran filem itu dijalankan.

Dia juga berkeras mahu menukar pakaiannya walaupun tidak dibenarkan.

“Pada hari kejadian juga saya berkeras untuk menukar pakaian lain yang kurang seksi berbanding baju dan skirt paras paha yang diberi oleh produksi. Setakat itu had saya dalam berpakaian!” kata Fathia.

Insiden dia bergaduh dengan pengarah filem tersebut membuatkan Fathia mahu lebih berhati-hati dalam pemilihan pakaian dan watak selepas ini.

Bagi Fathia, dia tidak mahu kejadian yang sama berulang dan akan menjejaskan namanya di masa akan datang.

-Mynewshub.my

Add Comments

TERIMA KASIH KERANA SUDI MEMBERIKAN KOMEN. INSYAA ALLAH SAYA AKAN KOMEN DI BLOG ANDA JUGA.
EmoticonEmoticon