Jun 16, 2014

Aduhai! Payudara Nora Danish, Seluar Dalam Maria Farida!

Aktres jelita Nora Danish, sebelum ini pernah mencetuskan kontroversi dalam kalangan peminatnya apabila memuat naik gambarnya memakai baju t-shirt ketat berwarna putih sehingga menampakkan susuk buah dadanya dengan jelas.

Nora Danish

Sebaik dimuatnaik, beliau dikecam kerana bajunya yang ketat dilihat tidak sesuai untuk dipaparkan di laman Instagram seperti itu.

Beberapa ketika selepas itu, gambar Nora diubahsuai dengan membuatkan bahagian dadanya tidak terlalu jelas kelihatan.

Menerusi media, Nora tampil menjawab isu gambar berkenaan dan mengatakan bahawa dia memakai bra jenis “push up”.

“Mereka tahu atau tidak ada ‘push-up- bra?” katanya.

Nora Danish

Selain mencetus kontroversi, ada peminat Nora atau nama sebenarnya Nora Mohd Danish Haniff, 32 tahun telah melakukan edit untuk memperlihatkan payudaranya kelihatan lebih besar.

Gambar itu kemudiannya menjadi ‘viral’ dan disebarkan secara meluas di beberapa laman sosial, sepanjang minggu ini.

“Hanya kerana baju ketat yang saya pakai, ada saja spekulasi timbul. Saya jarang pakai baju ketat dan sekali-sekali ada juga foto yang terlepas pandang.

“Gambar itu sudahpun saya keluarkan daripada Instagram sebab kasihankan anak saudara saya yang masih bersekolah. Dia turut terkena tempias,” kata Nora.

Saiful Apek Pun Terkedu Koleksi Seluar Dalam Maria Farida!

Maria Farida

Nampaknya artis kita khususnya yang wanita sudah semakin maju dan laju ke depan dari segi peragaan fesyen mereka yang pelbagai dan bermacam-macam gaya.

Selain kemajuan dan peka mengenai fesyen, para artis ini juga semakin berani memaparkan fesyen mereka di laman sosial antara yang paling kerap digunakan ialah Instagram.

Selain fesyen seksi, kini ada artis wanita Malaysia yang berani menayangkan foto bikini koleksi mereka kepada pengikut setia dan lebih parah, seperti mahu peminat memilih bikini mana yang lebih sesuai.

Itulah yang dilakukan oleh aktres jelita Maria Farida yang bingung untuk memilih bikini mana yang sesuai untuk dipakai di laman sosial itu.

“Can’t decide which one..hmmm (tak tau hendak pilih yang mana.. hmm),” kata Maria.

Maria Farida

Gambar berkenaan turut membuatkan artis pelawak terkenal Saiful Apek yang hanya menggunakan rangkaian ikon emosi untuk membalas kapsyen dari Maria itu.

Rasanya, tidak perlu Maria sebagai seorang artis Melayu tanpa segan silu memuatnaik gambar itu kemudian seperti memberi peluang kepada para peminatnya memilih bikini mana.

Sudah pastinya, dengan kecantikan yang dimiliki Maria, ramai pengikut lelaki yang terbeliak biji mata dek kerana muatnaik ini yang betul-betul mencabar minda mereka.

Jika ada pula lelaki yang memberi komen yang agak melampau, tahu pula mereka melenting dengan menuduh lelaki seperti itu gila seks dan sebagainya.

Maria Farida

Agak-agak lepas ni, Maria muatnaik pula gambarnya memakai bikini yang dipilih? Sumber: Mynewshub.my

SP: Tak tau nak kata apa lagi dengan artis-artis wanita Malaysia. Nampak sangat tiada 'ilmu' di dada. Bukannya buah dada ye pembaca sekalian..huhu

BACA INI JUGA: Inilah Wanita Yang Di Katakan 'Beauty With No Brain'

Blogger biasa yang menulis untuk berkongsi berita dan infomasi untuk memberi manfaat dan ilmu pengetahuan.

24 comments

sayang cantik tapiilmu karang..
tapiitulah dunia artis..
utk kesmaria farida dia kena pakai2
satu2 lpas tu uplode kat insta..
barulah kita bleh buat pilihan.
mana yg sesual he..he.. :P

Paling sesuai kalau Maria buat dgn video sekali jadi lebih senang nak pilih kan..;)

bulan pose ni kak maria oiiiiii

tak pakai terus pun takpe kak maria

Astagfirullahalazim, mengucap la wahai kaum hawa..

Kalau tak pakai terus lagi cantik.

Muka jer cantik tp akai tarak..

memang artis malaysia banyak yg bangang..yg ni tmbh lagi satu...takda maruah

Jd dah cukup alim la kamu ni yek?

Nak bogel, bogel ajelah, nape nak tunjuk baju dan sluo dalam plak...tak sporting toi..

AdminSP.. Hahaha btul jgk kn?? Bru lha seksi.. :p

entah lah. susah nak hidup kalau ramai org kenal. dah tengok tetek tu, diam aje lah,cuci mata

kalau nak nama artis tu,kena lah agak-agak nak hidup. memang dah jadi lumrah dunia, manusia suka mengata

kenapa tuhan jadikan haiwan dan binatang tak boleh bercakap???
Lu pikir lah sendiri!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Barang pompuan sama saja sempadan sana lagi cun padA kak maria tak usah la nak goda kami kaum jantan

Wow she cute! :)
bulan pose ni kak maria oiiiiii

Hehe no brain la them ols,.sbb tu sy tak terlalu fanatik dgn artis,sy bnyk bkwn dgn artis juga dan mcm biasa biasa mereka juga manusia biasa mcm kita xlepas dr sifat "terbuat sesuatu yg di luar jangkauan ;)

Malu saya....dgn sikap perempuan yg mcm ni..terlalu open minded...sgt..smpai hal yg x sepatunya d di tunjuk...di tayangkan d sini..malu..la..d mana maruah anda sbagai wanita muslimah?

Nanti dalam kubur...pandai2lah lari sana sini menahan siksa kubur...selagi ada orang yang melihat gambar2 tersebut selagi itulah siksa berterusan...na'uzubillah!...siksa Allah amatlah keras...dalam dunia ini hidup glamour dan bersuka ria...tapi dalam kubur menangis terseksa...

TERIMA KASIH KERANA SUDI MEMBERIKAN KOMEN. INSYAA ALLAH SAYA AKAN KOMEN DI BLOG ANDA JUGA.
EmoticonEmoticon