Thursday, March 06, 2014

Nenek Bangga Ditiduri 15 Lelaki Muda!


Monica Porter, 61, dari London sudah meniduri 15 lelaki dalam setahun yang dia temui secara online. Malah, 11 daripadanya berusia 20 hingga 30 tahun.

Monica Porter, 61

Monica berpisah dengan pasangannya beberapa tahun lalu, selepas 13 tahun menjalinkan hubungan. Dan tidak lama selepas itu pada Julai 2012, Monica dikejutkan dengan kenyataan menyedihkan bahawa hari itu adalah ulang tahunnya yang ke 60 tahun.

"Sekarang, saya masih membujang selepas bercerai dan berusia 60 tahun. Seolah-olah ini semua sudah berakhir bagi saya. Tiada lagi cinta dan keghairahan, seks dan hawa nafsu," katanya.

Ketika itu Monica berfikir dirinya akan fokus pada hubungannya dengan keluarga sahaja. Anak-anaknya sudah berusia 35 tahun dan 29 tahun dan dia juga sudah mempunyai cucu yang berusia 2 dan 5 tahun.

(Baca: Hidup Dana Adiva Diwarnai Kesengsaraan Kerana Terlalu Cantik!)

Tapi, tiba-tiba dia memutuskan bahawa hidupnya belum setua itu. Monica memutuskan untuk memikat lelaki yang berusia 20an dan 30an yang menyimpan fantasi dengan wanita yang lebih tua.

Semua itu boleh dicapai melalui internet serta aplikasi di telefon bimbit.

"Pada akhir tahun lalu, saya sudah tidur dengan 15 lelaki. 11 di antaranya berusia dilingkungan 20 atau 30 tahun," kata Monica seperti yang dilaporkan oleh Mailonline, (2/3/2014).

Percubaan hubungan yang dilaluinya sering menemui kegagalan. Namun, itu selalu membuatkannya bersemangat.

Monica Porter, 61 [2]

"Ketika saya bercerai pada kali pertama, ketika usia 40 tahun selepas berkahwin 17 tahun. Saya terlibat dalam percintaan baru yang berbeza dari masa muda," katanya.

"Setelah hubungan jangka panjang kali kedua saya berakhir 20 tahun kemudian, adegan yang menakjubkan bermula lagi kerana internet dan pelbagai teknologi baru," kata Monica lagi. [Sumber]

-Sentiasapanas.com

Add Comments

TERIMA KASIH KERANA SUDI MEMBERIKAN KOMEN. INSYAA ALLAH SAYA AKAN KOMEN DI BLOG ANDA JUGA.
EmoticonEmoticon