Tuesday, September 10, 2013

Teman Lelaki Mengamuk Koyakkan Baju Dalam Kekasih


Amat memalukan, namun itulah yang terjadi apabila seorang lelaki bertindak menyerang dan mengoyakkan bahagian atas bikini teman wanitanya yang sedang terlibat dalam sesi penggambaran pertandingan pakaian renang.

Bai Jing

Tindakan lelaki itu berjaya dirakamkan oleh jurukamera yang bertugas bermula dengan dia menceroboh masuk ke set dan menjerit ke arah teman wanitanya itu.

Dia kemudiannya bertindak menarik tangan gadis yang dikenali sebagai Bai Jing sambil mengarahkannya untuk meninggalkan set itu.

Video itu turut menyaksikan percubaan seorang peserta lelaki untuk menghalang tindakannya, namun mengundang padah apabila dia ditolak dan ditendang oleh lelaki itu.

Pengacara wanita yang cuba menenangkan keadaan juga turut dikasari oleh lelaki tersebut.

Kemuncak kemarahan lelaki itu terserlah apabila dia menarik bahagian atas bikini teman wanitanya sehingga terkoyak di hadapan peserta dan krew yang bertugas.

Penyebaran video ini sekaligus mengundang pelbagai kritikan selain mewujudkan spekulasi bahawa insiden ini dirancang untuk meraih publisiti.

Namun, jika ia benar-benar terjadi, ia mencerminkan betapa buruknya sikap lelaki itu yang tidak tahu menghormati maruah teman wanitanya sendiri. -Mynewshub


2 comments

  1. Assalammualaikum... sentiasa panas,

    ini memang panas...tapi x tgk video tu....baca entry ...

    mselim3

    pls: visit sentiasa panas.. tgk kekawan..

    ReplyDelete
    Replies
    1. W'salam, video tu memang agak kureng ajar. Terima kasih Tuan Selim..:)

      Delete

TERIMA KASIH KERANA SUDI MEMBERIKAN KOMEN. INSYAA ALLAH SAYA AKAN KOMEN DI BLOG ANDA JUGA.
EmoticonEmoticon