Monday, June 22, 2020

Wanita 'Moody' Lebih Sesuai Dengan Lelaki Pencinta Kucing?


Mengapa anda masih single? Tiada yang sudi menerima kekurangan diri atau anda yang terlalu memilih? Jangan jadikan alasan anda seorang yang cepat moody menyebabkan tiada lelaki yang sudi jadikan anda sebagai teman wanita atau pun melamar anda sebagai seorang isteri.

Lelaki pencinta kucing

Teman hidup terbaik kepada wanita yang sering bertukar-tukar mood adalah seorang lelaki pencinta kucing. Lelaki tersebut bukan sahaja cat lover malah bakal menjadi long lasting love anda!

Mari semak mengapa lelaki yang sayangkan kucing sesuai untuk wanita moody!

Memahami

Bukan kucing sahaja mempunyai pelbagai ragam, perempuan pun sama dan mungkin lebih! Jadi, lelaki perlu memahami perempuan yang sering bertukar-tukar mood.

Kucing dan wanita mempunyai perwatakan yang sama iaitu manja dan mahukan perhatian sepanjang masa. Untuk cat lover perkara ini tidak menjadi masalah kerana sudah biasa dengan situasi sebegini.

Mereka juga seorang yang penyabar. Bertuah siapa yang mempunyai pasangan yang sayangkan kucing.

Bertanggungjawab

Kos perbelanjaan menjaga kucing agak tinggi. Lelaki kalau sudah sayangkan kucing sanggup buat apa sahaja demi keselesaan kucing kesayangan mereka. Kalau kucing pun dia sanggup berhabis duit, mengapa tidak kepada anda?

Sudah tentu dia akan menjalankan tanggungjawab dengan baik untuk anda. Ciri seperti inilah wanita mahukan daripada seorang ketua keluarga.

Bahasa Tubuh

Lelaki yang sudah terlalu biasa dengan kucing akan memahami kehendak kucing dengan melihat tingkah-laku dan bahasa tubuh kucing seperti kucing tengah marah, mahukan makanan atau ingin bermanja.

Jadi mudah bagi anda, gunakan sahaja bahasa tubuh pasti pasangan anda faham apa yang anda mahukan.

Setia dan Penyayang

Bukan mudah ya memiliki dan menjaga kucing. Pelbagai kerenah kucing yang perlu diambil berat.

Tapi jika seorang lelaki mampu menjaga kucing dengan sempurna dalam jangka masa yang sangat lama, tidak pelik jika dia mampu setia dan menyayangi anda sampai bila-bila.

Semoga memberi manfaat.

BACA INI JUGA:

sumber: verst

Add Comments

TERIMA KASIH KERANA SUDI MEMBERIKAN KOMEN. INSYAA ALLAH SAYA AKAN KOMEN DI BLOG ANDA JUGA.
EmoticonEmoticon