Saturday, October 14, 2017

Bintang Musical Kristen Hancher Tak Sedar Aksi ‘Asmara’ Dirakam Secara ‘Live’!


Bintang Musical.ly, Kristen Hancher telah berhadapan dengan satu situasi mengaibkan apabila aksi hubungan seksnya dengan teman lelaki, Andrew Gregory dirakam secara live tanpa sengaja.

Kristen Hancher

Kejadian dipercayai bermula ketika Kristen sedang ‘berasmara’ bersama Andrew dan salah seorang diantara mereka 'mungkin' secara tidak sengaja tertekan butang rekod di Instastory lalu mengakibatkan aksi jimak itu dirakam.

Bagaimanapun, pasangan itu dikatakan bernasib baik kerana kamera tidak menghadap mereka secara terus, sebaliknya hanya bunyi sahaja yang dirakam dan bukan visual.

Lapor We The Unicorns, lebih kurang 14,000 orang dikatakan telah mendengar rakaman persetubuhan berkenaan dan menerima pelbagai reaksi serta komen daripada peminat.

Difahamkan, Kristen dan Andrew sempat ‘bersenggama’ lebih kurang tiga minit sebelum menyedari apa yang dilakukan mereka tersiar secara langsung kepada orang ramai.

“Sesiapa pun yang telah menonton cerita ‘live’ saya, saya hanya ingin memohon maaf dan ia sama sekali tidak disengajakan.

“Padamkannya daripada fikiran anda. Ia sangat memalukan dan agak tidak selesa. Yang pasti, perkara itu sudah berlaku.

“Anda perlu meneruskan hidup dengan menganggap seolah-olah ia tidak pernah berlaku. Itulah yang saya akan lakukan,” tegas Kristen mengakui tidak menyedari dirinya sedang dirakam.

Tambah Kristen lagi, dia sekali lagi mohon maaf kepada semua peminat atas apa yang berlaku dan berharap agar mereka faham bahawa ia betul-betul tidak disengajakan.

“Saya memohon maaf kepada semua peminat saya. Saya tahu anda semua kecewa kerana saya tidak memberikan penjelasan secara penuh mengenai apa yang berlaku dalam cerita ‘live’ saya.

“Saya tidak sengaja telah dirakam secara ‘live’ dan hanya menyedarinya tiga minit kemudian selepas ditonton oleh 14,000 orang. Saya minta maaf,” tambahnya.

Kristen merupakan bintang Musical.ly yang ada lebih 3.5 juta pengikut di laman Instagram. Bintang ini telah jalin hubungan cinta dengan Andrew selama setahun setengah.

BACA INI JUGA: 10 Negara Dengan Budaya Seks Paling Bebas Di Dunia

sumber: mynewshub

Add Comments

TERIMA KASIH KERANA SUDI MEMBERIKAN KOMEN. INSYAA ALLAH SAYA AKAN KOMEN DI BLOG ANDA JUGA.
EmoticonEmoticon