Thursday, March 04, 2021

Bisnes Ganja Mike Tyson Hasilkan Untung RM2 Juta Sebulan!


Mike Tyson yang berjaya menghasilkan kekayaan sekitar £500,000 atau RM2 juta sebulan, hasil daripada hasil penanaman ganja di tanah seluas 169,1586 hektar, kini sedang merancang untuk membina sebuah kerajaan ganja.

Bisnes Ganja

Legenda sukan tinju ini mula menjual ganja sejak 2016 melalui label Tyson Holistic, melalui perniagaan yang menawarkan ganja jenis premiun sahaja, berjaya menghasilkan keuntungan RM2 juta setiap bulan.

Selain daripada itu, Mike Tyson juga sedang membangunkan pusat percutian di tanah yang sama dan bercadang untuk menjadikan tempat itu sebagai kawasan festival muzik.

Mike Tyson juga bercadang untuk membina Tyson University yang akan memberi pendidikan kepada petani mengenai penanaman ganja.

Setelah bertahun-tahun bergelumang dengan dadah, Mike Tyson mengakui merasa selesa dengan penggunaan ganja.

Menurut Mike Tyson, mengambil ganja menjadikan seseorang itu lebih tenang dan disebabkan itu, dia memilih untuk bekerjasama dengan ahli perniagaan Rob Hickman, dengan tujuan untuk mengubah hidupnya dan mengenali selok belok perniagaan ganja.

Rancangan untuk membina kerajaan ganja hadir pada 2018, Tyson mendedahkan bahawa dia mahu mengembangkan perniagaannya kepada taman tema yang bertemakan ganja pada tanah seluas 169,5168 hektar.

Digambarkan sebagai 'wonderland of weed', para tetamu boleh menghisap ganja di mana sahaja di dalam taman tema terbabit.

Namun, apa yang beliau harapkan adalah taman tema ini bukan sahaja menjadi tempat percutian, tetapi ia juga akan mempromosikan kesihatan dan kesejahteraan.

Pelanggan juga boleh memilih untuk tinggal di hotel mewah atau berkhemah di kawasan lapang.

Taman tema ini juga akan menawarkan sungai terpanjang di dunia dan membolehkan para pengunjung menaiki rakit untuk meninjau kawasan sekitar.

Semoga memberi manfaat.

BACA INI JUGA:
sumber: thevocket

Add Comments

TERIMA KASIH KERANA SUDI MEMBERIKAN KOMEN. INSYAA ALLAH SAYA AKAN KOMEN DI BLOG ANDA JUGA.
EmoticonEmoticon