Friday, May 20, 2016

Kronologi Dan Punca Gadis Maut Ditonyoh Batang Cangkul Dalam Kemaluan!


Ngeri dan sadis. Kisah kematian seorang gadis berusia 18 tahun bernama Enno Faridah kini menjadi perbualan paling hangat diperkatakan di Indonesia.

Enno Faridah

Enno maut dalam keadaan menyedihkan apabila ditemui mati dalam keadaan bogel dan berlumuran darah selain, sebatang cangkul tertusuk di dalam kemaluannya.

Dalam kejadian yang berlaku pada 13 Mei lalu ini, mangsa dipercayai dirogol sebelum dibunuh.

Menurut Tribune News, mayat mangsa ditemui di rumahnya di Tengerang, Indonesia kira-kira jam 9 pagi oleh rakan sekerjanya.

“Mangsa hari itu tidak masuk kerja. Tiga orang rakannya, Fitroh, Eroh dan Novi, kemudian pergi ke rumah Enno sebelum mendapati keadaan di luar rumah mangsa dalam keadaan berselerak.

“Setelah membuka pintu rumah mangsa, mereka mendapati Enno sudah tidak bernyawa. Tubuh mangsa ditutupi bantal dan baju mangsa.

Enno Faridah [2]

“Manakala, sebatang cangkul dilihat berada dalam kemaluan mangsa”, kata pihak berkuasa.

Mayat mangsa kemudian dibawa ke hospital untuk dibedah siasat.

Sementara itu, pihak polis berjaya menahan tiga suspek yang dipercayai terlibat dalam kes ini termasuklah teman lelaki mangsa serta dua rakan lelaki itu.

Hasil soal siasat, teman lelaki mangsa yang dikenali sebagai Rar mengaku bertindak sedemikian gara-gara berang ajakannya untuk melakukan hubungan seks ditolak seterusnya dihalau dari rumah.

Mereka dikatakan menyerbu rumah seterusnya merogol mangsa sebelum bertindak diluar kawalan dengan memasukkan batang cangkul dalam alat sulitnya.

Berdasarkan laporan polis, batang cangkul itu ditusuk sepanjang 60 cm ke dalam kemaluan Enno ketika mangsa masih hidup hingga menembusi paru-parunya. -Mynewshub.cc

Kronologi kejadian:diceritakan suspek sendiri

Enno Faridah [3]
Teman lelaki.

Difahamkan bernama Rahmat Alim seorang pelajar yang baru berusia 15 tahun, warga Gang Musala Mustaddin, Desa Jatimulya, Kecamatan Kosambi, Kabupaten Tangerang, Banten.

Mangsa dengan suspek baru kenal lebih kurang satu bulan. Kemudian pada malam kejadian, Khamis (12/5) sekitar pukul 23.30, suspek dan mangsa berjanji untuk bertemu di bilik mangsa.

Setelah bertemu, kedua-duanya pun bercumbu. Namun, ketika Rahmat mahu menyetubuhi mangsa, ajakan tersebut ditolak. Rahmat kecewa, kemudian dia keluar dari bilik mangsa.

Ketika keluar bilik, Rahmat bertemu dengan dua orang lelaki, yang tidak dikenalinya.

Rahmat mengaku ditanya kedua lelaki itu apakah dia teman lelaki mangsa atau tidak? Kemudian Rahmat menjawabnya, “Saya bukan teman lelakinya,” kata Rahmat.

Menurut Rahmat, tiba-tiba ketika itu Rahmat diajak kedua orang tersebut ke dalam bilik mangsa, “untuk memastikan kebenaran,” kata Rahmat.

Seterusnya, kedua-dua lelaki itu terus mendakap wajah mangsa dengan menggunakan bantal dan menyuruh Rahmat mencari pisau di dapur.

Kerana di dapur tidak ada pisau, kemudian Rahmat keluar bilik dengan untuk mencari benda lain selain pisau.

Dia melihat cangkul yang berada tidak jauh dari bilik mangsa.

Rahmat kemudian mengambil cangkul tersebut dan kembali lagi ke bilik mangsa.

Pada masa itu kata Rahmat, dia melihat seorang lelaki tadi masih menekup wajah mangsa dengan bantal, manakala orang kedua memegang kaki.

Seterusnya mereka menyuruh Rahmat untuk memukulkan cangkul tersebut kepada mangsa dan dia lantas memukulkan cangkul tersebut kepada mangsa yang mengenai bahagian wajah mangsa.

Rahmat kemudian keluar dari bilik kerana merasa jijik melihat keadaan mangsa berlumuran darah. Namun Rahmat kembali masuk untuk memastikan mangsa sudah meninggal dunia atau belum.

Melihat mangsa masih bernafas. Rahmat yang masih kesal dengan keengganan mangsa menolak ajakan seks, terus menggigit payudara mangsa dibahagian kiri hingga hingga putingnya tercabut.

Enno Faridah [4]

Setelah mangsa tidak berdaya, seorang daripada lelaki tadi menyuruh Rahmat untuk memegang kaki mangsa disebelah kanan dan mengangkangkannya.

Kemudian mereka menusukkan tangkai cangkul tersebut ke dalam kemaluan mangsa sehingga mangsa meninggal dunia.

Kemudian, Rahmat mengambil telefon bimbit milik mangsa.

GILER! SANGAT KEJAM! SEMOGA MEREKA DIHUKUM DENGAN KEJAM!

BACA INI JUGA: The Devil's Breath, Pohon Durjana Nafas Syaitan

Add Comments

TERIMA KASIH KERANA SUDI MEMBERIKAN KOMEN. INSYAA ALLAH SAYA AKAN KOMEN DI BLOG ANDA JUGA.
EmoticonEmoticon