Monday, November 23, 2015

Kebencian Pada Islam Adalah Agenda ISIS – Adam Lambert


Penyanyi Adam Lambert mengkritik sesetengah individu di negara Barat yang terlampau ekstrem membenci umat Islam susulan serangan yang berlaku di Paris, baru-baru ini.

Adam Lambert

Menulis di laman Twitter, Adam menyatakan pendapatnya mengenai sikap sesetengah orang yang suka memandang serong mengenai umat Islam.

“Islamophobia. Please don’t generalize about Muslims. It’s grossly ignorant. This is the hate ISIS wants to create. Don’t let them win. Think”. (Islamophobia. Tolong jangan pandang serong terhadap kesemua umat Islam. Ia sangat tidak patut. Ini adalah agenda yang mahu diwujudkan oleh ISIS. Jangan biarkan misi mereka (ISIS) berjaya. Fikir”.

Adam Lambert [2]

Kebencian orang Barat terhadap umat Islam semakin bertambah selepas insiden World Trade Center diserang pada 11 September 2001, apatah lagi pihak media sana sering memomokkan masyarakat dengan berita-berita buruk mengenai Islam sehingga timbulnya terma Islamophobia .

BACA INI JUGA: 911 Pembohongan Terbesar Amerika Dan Yahudi
BACA INI JUGA: Bagaimana Menyangkal Tuduhan Apabila Islam Dituduh Pengganas?

Sumber: Mynewshub.cc

4 comments

  1. Bila libatkan keganasan mesti orang tunding jari pada penganut agama islam.. Rasa sedihnya..

    ReplyDelete
  2. Don't get me wrong but...kenyataan ini dikeluarkan oleh seorang Yahudi & Gay (which is Adam Lambert himself) ? Hm....tak nak bersangka buruk tapi.....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tahu siapa pengganas Yahudi? Kumpulan jahat Zionis..:)

      Delete
  3. Agama Islam agama yg murni yang mahukan perdamaian dan tidak suka perbalahan kerana hukumn ya DOSA jika benci individu lain..

    ReplyDelete

TERIMA KASIH KERANA SUDI MEMBERIKAN KOMEN. INSYAA ALLAH SAYA AKAN KOMEN DI BLOG ANDA JUGA.
EmoticonEmoticon