Oct 1, 2015

Kecoh Satu Malaysia Siti Nurhaliza Komen Di Instagram CR7!

Kecoh satu Malaysia dibuatnya gara-gara tindakan penyanyi no. satu negara, Siti Nurhaliza ‘meninggalkan’ satu komen kepada bintang bola sepak dunia, Cristiano Ronaldo atau CR7 di laman Instagram milik jejaka kacak itu.

Siti Nurhaliza - Cristiano Ronaldo

Paling tak disangka, ucapan yang ditinggalkan Datuk Siti itu tiba-tiba sahaja menjadi viral sehinggakan Instagram Cristiano kini menjadi ‘buruan’ dan dipenuhi dengan komen-komen bahasa Melayu yang ditinggalkan oleh rakyat Malaysia.

“Mana Datuk Siti punya komen, dah kebas scroll Ig,” tulis Nabil_Style.

“I’m here all because of Dato’ @ctdk hehehe,” tulis Aliff

“Many comment from Malaysia because Dato’ ct,” tulis resz_.

Menerusi gambar itu, pemain Real Madrid ini memuat naik gambarnya dalam sebuah kereta disertakan dengan gambaran mahu menaiki pesawat ke suatu destinasi.

Siti Nurhaliza - Cristiano Ronaldo [2]

Susulan itu, Cristiano menerima pelbagai komen dari peminatnya termasuk ucapan Datuk Siti yang berbunyi ‘safe flight dear’ atau ‘semoga selamat dalam penerbangan’.

Hal itu menyebabkan, gambar yang menarik lebih 954 ribu likes ini turut mendapat perhatian peminat Malaysia yang ingin mencari komen Datuk Siti.

Sementara itu, memetik laporan mStar Online, Datuk Siti meluahkan rasa kagum dan hormat kepada bintang dunia itu kerana tingkah laku yang ditunjukkannya terhadap masyarakat serta umat Islam.

“Sebab itu kita support (sokong) dia, dan doakan dia selamat,” ujar Datuk Siti ringkas.

BACA INI JUGA: Kehebatan Muzium Cristiano Ronaldo

Sumber: Mynewshub.cc

Blogger biasa yang menulis untuk berkongsi berita dan infomasi untuk memberi manfaat dan ilmu pengetahuan.

1 comments so far

huu! komen pun jadi duit ni SP hot tak hot kan..SP blog ni memang terbaik ..ada ja yang hot..kada no kotogod kio sebab saya komen ikhlas ..sesuai dengan nama blog hebat Sentiasa Panas..osonong boh...

TERIMA KASIH KERANA SUDI MEMBERIKAN KOMEN. INSYAA ALLAH SAYA AKAN KOMEN DI BLOG ANDA JUGA.
EmoticonEmoticon