Thursday, September 03, 2015

Hina Islam, Alvin Tan Cacah Tatu Kalimah Allah Di Peha!


Blogger lucah yang dahagakan perhatian, Alvin Tan nampaknya semakin kurang ajar apabila dia sekali lagi menghina agama Islam dengan cara yang begitu keji.

Alvin+Tan

Kali ini, dia dengan biadap mencacah tatu dengan tulisan nama Allah di bahagian bawah pahanya.

Niatnya itu tidak lain tidak bukan menghina agama Islam.

Menerusi laman Facebooknya, dia memuatnaik gambar terkangkang dengan tatu berkenaan di pahanya untuk tatapan netizens.

“Tak banyak orang yang tahu aku ni sebenarnya bertatu nama Tuhan yang Maha Penyayang, Allah SWT, di belakang paha aku… Amin!! #ReligionOfPeace,” tulis Alvin di pautan gambarnya.

Melalui pemerhatian di ruangan komen, sebahagian besar menganggap Alvin seperti telah ‘dibayar’ untuk mencetuskan isu kemarahan orang ramai, khususnya umat Islam.

Nyata, sikap biadapnya itu turut dikecam ramai termasuk mereka yang bukan beragama Islam.

“Its one thing to be vocal. But please respect other religion. This as much as everyone here know the tattoo isn’t real it still does hurt one’s feelings. Show respect to get respect,” tulis Amitdeep Sandhu.

(Bab menyuarakan pendapat adalah hak anda tetapi sila hormati agama lain. Ini sudah jelas menunjukkan anda dengan sengaja mempermainkan sensitiviti agama walaupun tatu tersebut adalah palsu. Hormatilah orang lain agar anda dihormati.)

Sebelum ini, di laman sosial sama, Alvin telah membuat ugutan rogol keatas anak Timbalan Perdana Menteri Zahid Hamidi yang bernama Nurulhidayah kerana dirasakan wanita itu cantik pada pandangannya.

Dia kini masih berada di Amerika Syarikat bagi mendapatkan suaka politik.

BACA INI JUGA: Normalisasi, Seks Bebas Dan Dosa Sebagai Perkara Biasa

Sumber: mynewshub

4 comments

  1. sehingga ke hari ini dia cuba menghuru hara kan media sosial...paling besar dia telah menghina Agama Islam Dan Allah..suatu ketika nanti apabila Allah turunkan Bala padanya..
    dia akan tahu langit tinggi atau rendah..

    ReplyDelete
  2. Kita dah tahu dia diantara pengikut yahudi dan zionis yg mmg takkan henti henti utk berbuat biadap pd agama islam dan apa yg org islam sembah.org org seperti dia ini mengharapkan agar hilang lah islam dan hancurlah islam dgn cara cara kotor dan biadap mrk..disebabkan mrk kafir laknatullah,mrk takkan tahu apa itu qisas dan mrk takkan tahu balasan Allah itu adalah sgt azab yg diluar dari kemampuan manusia..
    sudah bnyak cerita tntng manusia manusia yg mempermainkan,memperolok olokan dan menghina Allah dan islam TUMBANG dan TERSIKSA secara perlahan lahan seperti bangkai bernyawa..
    Andaikata kita dapat berjumpa dgn dia di padang mahsyar nnti dan waktu itu kita melihat dia diazab ,merintih memohon ampun,kita hnya akan berkata padanya...RASALAH KAU WAHAI MANUSIA KAFIR,KERANA DIDUNIA DULU KAU SIBUK MEMPEROLOK OLOKAN AGAMA ISLAM ALLAH...DAN SEKARANG KAU SUDAH TAHU MANA YG BENAR BUKAN??
    pada masa itu tentu dia akan berkata " ALANGKAH UNTUNGNYA AKU WAKTU DIDUNIA KALAU AKU TAHU ALLAH ITU ADA.DAN ISLAM ADALAH AGAMA SEBENAR BENARNYA..AKULAH ORG YG PALING RUGI SEKARANG..KERANA AKU AKAN DICAMPAK DAN SELAMANYA DIDALAM NERAKA ....
    NAUZUBILLAHIMINZALIK.........

    ReplyDelete

TERIMA KASIH KERANA SUDI MEMBERIKAN KOMEN. INSYAA ALLAH SAYA AKAN KOMEN DI BLOG ANDA JUGA.
EmoticonEmoticon