Monday, August 10, 2015

Cuba Pertahan Bapa, Anak Diminta Nasihat Najib Letak Jawatan


Hingga saat ini telah terdapat lebih dari 4,700 komen dalam laman Facebook AstroAwani bila mereka menyiarkan laporan yang mengatakan Anak Najib minta serangan terhadap bapanya dihentikan..

Mohd Nazifuddin Najib

Semuanya hampir sama nadanya dan kebanyakkannya meminta anak Najib itu menasihatkan bapanya supaya meletak jawatan bagi mengelakkan negara terus mengalami kerugian..

Ini laporan Astro Awani..

Anak lelaki Perdana Menteri Datuk Seri Najib Razak meminta serangan bertalu-talu yang dilemparkan terhadap bapanya dihentikan segera kerana ia akan menyebabkan negara sendiri terkorban.

Menganggapnya sebagai serangan peribadi, Mohd Nazifuddin Najib berkata, tuduhan itu bukan saja memberi kesan kepada bapanya, tetapi akan menyeksa rakyat dan mempengaruhi sokongan rakyat terhadap kerajaan.

"Ketiadaan kepercayaan akan membuatkan masyarakat sanggup 'mengorbankan' negara semata-mata untuk menjatuhkan perdana menteri.

"Ini kerana pelabur asing takut untuk melabur kerana beranggapan negara tidak stabil sekali gus menyebabkan nilai mata wang kita jatuh dan seterusnya akan mempengaruhi ekonomi secara keseluruhannya," katanya seperti dilaporkan Utusan

Ini jawapan Netizens..

Najib+Letak+Jawatan
Najib+Letak+Jawatan [2]
Najib+Letak+Jawatan [3]
Najib+Letak+Jawatan [4]

Lagi komen-komen silalah lihat di SINI

Mana Cybertrooper UMNO yang suatu masa dulu Najib labelkan sebagai 'Bangang' tu..

Kenapa tak pertahan anak Najib ni?

BACA INI JUGA: RM2.6 Bilion Dana Penderma? Najib Cakap Tak Serupa Bikin Atau Berbohong?!

Sumber: Darisungaiderhaka

Add Comments

TERIMA KASIH KERANA SUDI MEMBERIKAN KOMEN. INSYAA ALLAH SAYA AKAN KOMEN DI BLOG ANDA JUGA.
EmoticonEmoticon