Friday, June 19, 2015

Misteri Budak Lelaki Dikhatan Jin!


Seorang kanak-kanak lelaki di Mukim Wedi di Klaten, Jawa Tengah, mendakwa dia dikhatankan oleh jin dalam satu kejadian ketika dia sedang menunggang basikal, baru-baru ini.

Muhammad Aziz
Kemaluan Aziz didakwa dikhatankan oleh jin.

Ironinya, kejadian yang berlaku ke atas Muhammad Aziz itu disedari setelah dia mengadu tidak mahu berkhatan kerana takut dan berdoa agar dia disunatkan oleh jin.

Kakak kanak-kanak itu, Latifah Rahmadhani, berkata, kejadian itu berlaku pada 29 Mei lalu ketika dia dan adiknya sedang bermain basikal. Aziz secara tiba-tiba menjerit dan mengadu sakit di bahagian alat kelaminnya.

“Saya terus maklumkan perkara itu kepada orang tua kami, dan setelah seluarnya dibuka, kami terkejut melihat alat kelamin adik saya seperti sudah dikhatankan,’’ katanya sebagaimana dilaporkan portal Merdeka.com.

Latifah berkata, ibu bapanya telah merujuk adiknya kepada doktor dan doktor mengesahkan adiknya telah dikhatankan.

Aziz ketika ditemui pula berkata, dia mengaku pernah meminta supaya dikhatankan oleh jin semasa melihat kawannya berkhatan pada bulan sebelumnya.

Menurut Aziz, dia menjadi takut selepas luka pada bahagian alat kelamin rakannya tidak pulih dengan cepat sehingga dia berdoa supaya dikhatankan oleh jin sahaja.

“Saya sering lihat di televisyen dalam program ‘Rahasia Tuhan’ yang menunjukkan babak kanak-kanak disunat oleh jin,’’ kata murid tahun dua Sekolah Dasar 1 Kadilanggon itu.

Aziz dilaporkan terpaksa pergi sekolah dengan memakai kain pelikat bagi menduduki peperiksaan kenaikan kelas sambil menahan sakitnya itu.

BACA INI JUGA: Amalan Menampar Untuk Membesarkan Payudara!

Sumber: Utusan.com.my

1 comment

  1. Allahuakbar.. hanya Allah jua yg mengetahui segala rahsia di dunia ini...

    ReplyDelete

TERIMA KASIH KERANA SUDI MEMBERIKAN KOMEN. INSYAA ALLAH SAYA AKAN KOMEN DI BLOG ANDA JUGA.
EmoticonEmoticon