Thursday, March 26, 2015

Che Ta Terima Kontrak RM1 Juta Dari Syarikat Tekstil


Pelakon popular Rozita Che Wan mengesahkan bahawa dia baru saja menandatangani kontrak bersama sebuah syarikat tekstil bernilai RM1 juta.

Rozita Che Wan

Bagaimanapun, Rozita atau mesra dengan panggilan Che Ta berkata jumlah tersebut bukan dalam bentuk wang tunai sepenuhnya tetapi beberapa produk dan wang tunai menyamai nilai itu.

"Kontrak itu membabitkan tiga jenama utama daripada pengeluar tekstil berkenaan dan saya kena mempromosikan kempen fabrik daripada jenama itu selama tiga bulan bagi meraikan sambutan Aidilfitri nanti.

"Tapi, saya harap sangat orang tidak salah faham sebab bukan saya dapat wang RM1 juta, tapi kontrak itu menyamai nilai berkenaan. Nanti orang dengar angka itu, sudah tak pasal-pasal saya kena cari pula," katanya kepada Harian Metro.

Dalam pada itu, Che Ta berkata dia bersyukur dengan rezeki yang diberikan oleh Allah selepas dia mengambil keputusan untuk berhijab.

"Inilah orang cakap rezeki daripada Allah dan rezeki anak saya. Syukur Alhamdulillah sebab masih banyak pihak percaya dan yakin pada saya selepas berhijab.

"Sudah tentu pada mulanya saya terkejut dengan tawaran itu dan dalam masa sama teruja sebab rezeki ini membuktikan artis bertudung pun masih ada tempat untuk dapat kontrak besar ini."

BACA INI JUGA: 5 Cara Menjadi Kaya Walaupun Makan Gaji

Sumber: Tupai.com.my

2 comments

TERIMA KASIH KERANA SUDI MEMBERIKAN KOMEN. INSYAA ALLAH SAYA AKAN KOMEN DI BLOG ANDA JUGA.
EmoticonEmoticon