Tuesday, January 06, 2015

Zarina Zainuddin Dedah Rahsia Bahagia Bermadu


Pelakon Zarina Zainuddin akhirnya mendedahkan wajah suami dan madunya selepas sekian lama ‘menyembunyikan’ identiti mereka daripada pengetahuan umum.

Zarina Zainuddin

Zarina telah mendirikan rumah tangga dengan Datuk Seri Dr. Abdul Raihan Wan Jaafar dan bergelar isteri kedua ketika usianya baharu mencecah 22 tahun.

Pelakon manis ini turut mendedahkan identiti madunya yang dikenali sebagai Datin Seri Noorhashimah Mohd. Noor ketika majlis kenduri doa selamat di kediamannya di Subang Jaya, Selangor baru-baru ini.

Zarina juga berkongsi pengalamannya meminta kebenaran untuk berkahwin daripada madunya sendiri.

Memetik laporan sebuah akhbar harian, Zarina berkata;

“Berlaku salah faham tentang hasrat saya untuk berpoligami apabila saya sendiri yang meminta kebenaran berkahwin daripada Noorhasimah pada peringkat awal dulu. Bila Datin Seri terima, saya bersyukur dan pada waktu itu saya berjanji untuk menjadi madu dan isteri yang baik.

“Alhamdulillah mereka memahami kerjaya saya yang terdedah dengan publisiti. Syaratnya saya tidak membabitkan mereka berdua. Saya bersyukur dapat bermadu dengan Noorhashimah yang banyak mengajar saya cara berniaga.”

Zarina Zainuddin [2]

Jarang sekali kita lihat dan baca kisah perkahwinan bermadu yang berjaya mengekalkan keharmonian dan kebahagiaan sebegini lama seperti Zarina dan madunya.

Jadi memang salute dengan Zarina yang sentiasa menjaga hubungan baik dengan suami dan madunya, mungkin itulah rahsia kebahagiaan rumah tangga mereka bertiga.

Semoga kebahagiaan dikecapi Zarina sekeluarga berkekalan sehingga ke akhir hayat, insyaAllah.

BACA INI JUGA: Apa Yang Akan Berlaku Selepas Berkahwin Selama 25 Tahun?

Sumber: Mynewshub.cc

5 comments

  1. Baguslah mcm tu... untung suami dia.. :)

    ReplyDelete
  2. Yang bahagia sebenarnya ramai...tetapi yg sering didedahkan...yg tidak bahagia. Maka, poligami seringkali dipandang negatif.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ada hikmah dan manisnya bermadu. Cuma kaum wanita yang sering memandang negatif..;)

      Delete
  3. Yg bahagia mmg ramai tp yg x bahagia tu yg asik d hebohkan

    ReplyDelete

TERIMA KASIH KERANA SUDI MEMBERIKAN KOMEN. INSYAA ALLAH SAYA AKAN KOMEN DI BLOG ANDA JUGA.
EmoticonEmoticon