Monday, January 26, 2015

Jamal Abdillah Sedia Bantu Zamani Pulih Ketagihan Dadah


Jika menyentuh tentang raja pop Malaysia Datuk Jamal Abdillah, pasti ramai masih ingat bahawa pelantun lagu Kekasih Awal dan Akhir ini pernah menggemparkan dunia hiburan dengan isu penyalahgunaan dadah suatu ketika dahulu.

Jamal Abdillah

Kini Jamal atau nama sebenarnya Jamal Ubaidillah Ali tampil menyatakan hasrat bersedia membantu vokalis kumpulan Slam, Zamani untuk mendapatkan rawatan bagi memerangi masalah dadah yang dihadapinya.

Jamal dilaporkan berkata kepada Harian Metro, “Zamani boleh hubungi atau berjumpa saya pada bila-bila masa, saya akan kenalkan dia dengan tempat tertentu yang agak tertutup daripada pengetahuan ramai untuk pemulihan (ketagihan dadah).”

Tambah Jamal, Zamani dikenali ramai jadi dia mungkin tidak selesa jika beritanya mendapatkan rawatan di pusat pemulihan tertentu mendapat perhatian.

Atas dasar pernah mengalami masalah serupa, pelakon filem Azura ini memberitahu dia mengenali beberapa pihak tertentu yang boleh merawat ketagihan dadah dan lokasinya agak tertutup.

Bagus juga kalau Zamani boleh temui Jamal untuk berbincang cara terbaik selesaikan masalahnya.

Sebagai rakan seni, pasti Jamal mahukan yang terbaik buat Zamani agar dia tidak terus dibelenggu masalah dadah yang boleh menghancurkan karier dan masa depannya.

Sumber: Mynewshub.cc

3 comments

  1. Hanya yang pernah mengalami saja yang tahu seksanya hidup di bawah pengaruh dadah.
    Syukurlah Jamal sudi membantu. Harap Zamani terus cekalkan hati dan bulatkan tekad
    berubah untuk kebaikan. In sya allah.

    ReplyDelete
  2. semoga dipermudahkan urusan ke jalan yang benar

    ReplyDelete
  3. Itulah yg sewajarnya... dan itulah peranan seorang rakan.

    ReplyDelete

TERIMA KASIH KERANA SUDI MEMBERIKAN KOMEN. INSYAA ALLAH SAYA AKAN KOMEN DI BLOG ANDA JUGA.
EmoticonEmoticon