Dec 16, 2014

Pulangkan Harta Jika Mahu Cerai - Awie

Ternyata bayangan perceraian akibat kemelut rumahtangga yang disebut-sebut oleh vokalis kumpulan Wings, Awie tidak mudah untuk dilafazkan.

Kes-Cerai-Awie

Bukan kerana masih menaruh harapan untuk kembali bersatu, sebaliknya dia mahukan isterinya, Rozana Misbun untuk memulangkan hartanya terlebih dahulu.

Memetik laporan Mangga Online, Awie memberitahu hatinya sudah tertutup untuk menerima kembali Rozana dalam hidupnya selepas isterinya itu meninggalkan kediaman mereka beberapa bulan lalu.

Selain mengakui dia sedia menerima sebarang kemungkinan, penyanyi itu turut menyatakan dia tidak memfailkan sebarang perkara berkaitan perceraian setakat ini.

“Kalau orang di sana yang mahukan…okey, tapi tak semudah itu, ada syaratnya…pulangkan harta saya,” katanya.

Agak berat juga syarat Awie itu!

Mungkinkah ‘harta’ yang dimaksudkan itu berkait rapat dengan punca perbalahan mereka sebelum ini?

Apapun, kami sarankan agar kedua-dua pihak dapat menyelesaikan masalah ini dengan penuh tolak ansur.

Kasihanilah anak-anak yang pastinya terganggu emosi tatkala melihat percakaran ibu bapa yang tidak berkesudahan.-Mynewshub.cc

Kikis Harta Awie?

Rozana-Menipu [6]

Sebelum ini, seorang pengguna Instagram yang mendakwa dirinya sebagai kawan baik kepada isteri penyanyi rock itu tampil memberikan beberapa screenshot yang didakwa perbualan pengguna Instagram itu dengan Rozana Misbun.

Nampak jelas wanita itu mempunyai tabiat membeli belah yang agak keterlaluan dan selain mengakui ‘terpaksa’ membuat laporan polis untuk menutup isu mencuri duit.

Rozana-Menipu

Khabar angin yang bertebaran sebelum ini di kalangan peminat adalah Rozana telah mencuri wang milik Awie yang disimpan dalam akaun diatas nama isterinya berjumlah ratusan ribu ringgit dengan membeli belah terutamanya beg tangan berjenama mahal berbelas ribu ringgit.

Rozana-Menipu [2]

Apa yang disampaikan pengguna Instagram ini nampak selari dengan apa yang disampaikan dari orang terapat dengan Awie sebelum ini namun hanya mereka sahaja yang tahu kebenarannya dan semoga ada penyelesaian untuk kemelut mereka ini.-Rotikaya.com

-SENTIASAPANAS.COM

Blogger biasa yang menulis untuk berkongsi berita dan infomasi untuk memberi manfaat dan ilmu pengetahuan.

6 comments

Semoga perkara dlm rumahtangga ini dpt diselesaikan sebaiknya lah...

Assalammalaikum...SP,

semoga permasalah rumahtangga awie dapat diselesaikan dengan cara baik...

mselim3

Mengharapkan yg terbaik utk kedua pihak...semoga segala urusan dipermudahkan...aamiin

Macam dah tak boleh diselamatkan je tu KK..

Waalaikumsalam mSelim. Nampaknya hanya tuan hakim yang mampu beri penyelesaian masalah diorang ni..

TERIMA KASIH KERANA SUDI MEMBERIKAN KOMEN. INSYAA ALLAH SAYA AKAN KOMEN DI BLOG ANDA JUGA.
EmoticonEmoticon