Saturday, November 08, 2014

Wow! Potongan 94 Peratus Lazada Malaysia


Pada 11 November 2014, Lazada akan membuat potongan dan diskaun besar-besaran.

11.11.2014 - Potongan 94 Peratus Lazada Malaysia

Kempen yang dinamakan Lazada's Revolution Day bakal memberikan pembeli, potongan dan diskaun harga barangan serta produk sehingga 94 peratus!

Merangkumi barangan, produk elektrik dan bukan elektrik. Produk bukan elektrik termasuklah pakaian, permainan kanak-kanak, produk kecantikan, jam tangan berjenama dan macam-macam lagi.

Pada hari tersebut juga, anda akan menikmati segala potongan menarik dan juga beberapa segmen menguntungkan antaranya hourly flash dan juga facebook giveaway. Ada juga jualan yang menawarkan hadiah-hadiah tertentu secara percuma.

Cara Membayar Secara Online di Lazada Malaysia

Untuk membuat pembayaran, anda boleh membayar melalui bank transfer, menggunakan kad kredit/kad debit, malah anda boleh membayar secara COD (Cash-on-Delivery).

Jika anda seorang pemegang kad CIMB, potongan khas atau rebat pula diberikan.

Selepas membeli-belah secara online di Lazada, barangan yang dibeli akan tiba dirumah anda dalam tempoh sehari selepas pembelian.

Namun, ada juga barangan yang anda perlu tunggu sehingga 3-5 hari, bergantung kepada terma dan syarat yang dinyatakan di dalam penerangan produk semasa check-out (selepas anda membuat pembayaran).

Daftar Percuma di Lazada

Sekiranya anda mendaftar akaun di Lazada, anda akan diberikan baucer diskaun serta merta mendapat yang akan dihantar terus ke email anda.

Dan sekiranya anda seorang pelanggan setia Lazada Malaysia, anda juga akan menerima beberapa baucer diskaun khas dan khusus yang tidak diberikan kepada orang lain.

Diskaun 94 Peratus Lazada Malaysia Memang Giler!

Sebelum ini, diskaun tertinggi pernah diberikan adalah 92 peratus sahaja.

Jadi, manfaatkan potongan 94 peratus pelbagai produk di Lazada Malaysia 11 November 2014 ini.

Jangan lepaskan peluang. Ingat, 94 Peratus tu...!

Lazada Malaysia

-SENTIASAPANAS.COM

2 comments

TERIMA KASIH KERANA SUDI MEMBERIKAN KOMEN. INSYAA ALLAH SAYA AKAN KOMEN DI BLOG ANDA JUGA.
EmoticonEmoticon