Jun 18, 2014

TERHOT! Peminat Ajak Nabila Huda Tukar Agama!

Tak sudah-sudah kisah kontroversi anak rockers Amy Search ni.

TERHOT! Peminat Ajak Nabila Huda Tukar Agama!

Lepas satu-satu ada je kisah hangat Nabila Huda yang menghiasi dunia hiburan tempatan.

Agaknya Nabila pun dah jelak dengan semua gosip yang pernah melanda dirinya sebelum ini.

Terbaharu menerusi pemerhatian penulis di laman Instagram Nabila @kupu_kupu, terdapat satu komen daripada pengikutnya yang dikenali sebagai @darianchrist

Dia mengajak aktres itu menukar agama ke agama Kristian di bawah gambarnya yang sedang berparti dengan rakan-rakan, baru-baru ini.

Tak tahulah sama ada tulisan darianchrist berbunyi, 'Hi sweetie. You look so sexy. I have a question. Can you convert to my religion? I dont think Islam is good for you. Islam is like mess you. Just follow my Jesus. Bring along your daughter. Everything is legal. Come on girl!' ini bermaksud ikhlas ataupun sekadar memerli Nabila.

TERHOT! Peminat Ajak Nabila Huda Tukar Agama! [2]

Kalau diikutkan memang status sebagai seorang ibu tunggal tidak menghalang gaya kehidupan urban yang dijalani, tapi kalau dah sampai ada orang rasa mengajak menukar agama, hmm, sendiri mahu ingatlah.

Apa pula pandangan anda?

Sumber: Mynewshub.my

Blogger biasa yang menulis untuk berkongsi berita dan infomasi untuk memberi manfaat dan ilmu pengetahuan.

1 comments so far

Haa elok lah tu der . Dia pun dah macam namat tu dah !! Takkan nabila nak tunggu beruban baru nak dok umah dgn anak? Dah x der guna mase tu . Mase bergetah mcm nie la kne buat amalan yg baik .. itu laj pelakon . Stress clubing . Bukan nak mntak jlan dari allah .. insyaallah .

TERIMA KASIH KERANA SUDI MEMBERIKAN KOMEN. INSYAA ALLAH SAYA AKAN KOMEN DI BLOG ANDA JUGA.
EmoticonEmoticon