Saturday, March 29, 2014

Video Hot Emma Maembong Mandi Laut!


Siapa yang tak kenal dengan Emma Meembong kan. Nama Emma Maembong tidak perlu diperkenalkan lagi kerana peminat sememangnya mengetahui aktress jelita ini sedang hangat menyulam kasih bersama pelakon dan pelawak terkenal.

Emma-Maembong-Seksi

Tapi, bukan itu ceritanya kali ini. Baru-baru ini Emma Maembong telah memuat naik video sedang bermandi-manda di dalam laut ketika bercuti di Phuket.

Video Hot Emma Maembong Mandi Laut!

Memang seronok tengok mereka bermandi manda. [Sumber]


Nur Fazura ghairah bercumbu sakan di KLIA?

Nur Fazura ghairah bercumbu sakan di KLIA
Sementara itu, khabar yang datangnya dari wartawan yang sedang membuat liputan tragedi kehilangan pesawar MH370 yang berada di Lapangan Terbang Antarabangsa Kuala Lumpur (KLIA) baru-baru ini telah menyaksikan satu adegan drama seorang selebriti tempatan.

Bukan drama apa, menurut wartawan Malaysia Gazette, dia dan ramai petugas media lain ternampak seorang selebriti sedang melakukan adegan mesra bersama seorang lelaki persis sepasang kekasih yang sedang dilamun cinta.

“Sekali pandang persis aktres popular Nur Fazura bersama dengan seorang lelaki berkepala botak yang juga deejay popular dari Amerika Syarikat dan mereka sebelum ini mengakui sedang berkawan rapat,” tulis wartawan itu.

Wartawna itu turut menulis mengatakan pihak media tidak kisah jika sekadar melihat aksi orang bercinta namun apa yang dipaparkan mereka sedikit keterlaluan dan seakan tidak sensitif dengan orang sekeliling.

“Yang tidak faham kenapa mereka berani sangat buat aksi over di khalayak ramai. Orang lain bercinta juga. Kalau setakat suap-suap makan, tak hairan pun”.

“Tapi bila dah mesra sampai bercium, tangan masuk dalam baju, urut-urut belakang, lentuk kepala di bahu, malu pula nak tengok,” dedah wartawan itu lagi.

Menariknya, wartawan ini mendakwa jurugambar sempat merakamkan aksi pasangan ini bermesra dan ianya menjadi rebutan untuk dilihat — bukan untuk disebarkan, tetapi untuk menghilangkan bosan buat sementara waktu. [Sumber]

BACA INI JUGA: Artis-artis Yang Jadi Terkenal Kerana Kontroversi

Add Comments

TERIMA KASIH KERANA SUDI MEMBERIKAN KOMEN. INSYAA ALLAH SAYA AKAN KOMEN DI BLOG ANDA JUGA.
EmoticonEmoticon