Saturday, March 29, 2014

HOT! Video INTIM Pelakon Wanita Pakistan Tersebar!


Sebuah video buatan sendiri yang menampilkan pelakon Pakistan, Meera dan suaminya Navid Shahzad, seorang juruterbang syarikat penerbangan yang berasal dari Pakistan dan menetap di Amerika Syarikat, mencetuskan kontroversi di negara ini apabila ia dikongsikan di internet beberapa bulan lalu.

Meera and husband Navid Shahzad Sex video

Mahkamah Pakistan juga telah mengeluarkan waran tangkap terhadap pelakon ini dan suaminya.

Pihak polis telah diarahkan untuk mendakwa mereka di mahkamah pada 2 April berkaitan dengan video seks yang didakwa mereka, yang telah bocor dalam talian.

Hakim mengeluarkan perintah itu atas suatu petisyen, yang menuduh Meera dan Kapten Navid Shahzad kerana melakukan dosa dengan penggambaran detik-detik intim mereka.

(Baca: Petua Hubungan Intim Hingga Ke Subuh)

Pempetisyen mendakwa, video lucah pasangan itu tersebar dalam masyarakat dan menggesa mahkamah untuk membuat hukuman yang tegas terhadap mereka.

Walau bagaimanapun, Shahzad berdegil dan berkata tiada gunanya bersedih dan menangis mengenai video itu kerana mereka sudah berkahwin.

Video yang menjadi viral dan telah dimuat naik oleh orang yang tidak dikenali telah tersebar di beberapa laman web sejak beberapa hari lalu.

Pihak Berkuasa Telekomunikasi Pakistan telah menghalang akses kepada video berikut permintaan daripada Meera, yang telah muncul dalam dua filem India.

Walaupun Meera mendakwa bahawa ia adalah video palsu, Shahzad juga menegaskan dia dan Meera adalah pasangan suami isteri dan tiada gunanya membuat video kontroversi itu.

-Sentiasapanas.com

Add Comments

TERIMA KASIH KERANA SUDI MEMBERIKAN KOMEN. INSYAA ALLAH SAYA AKAN KOMEN DI BLOG ANDA JUGA.
EmoticonEmoticon