Sunday, February 09, 2014

Gambar Gadis Melayu Ajak Buat S*ks!


Nak kata tak pandai berbahasa Inggeris, takkanlah perkataan mudah macam f*ck pun tak faham?

Will you fuck me

Memang tipulah kalau tak tahu sebab itulah perkataan kegemaran ramai orang bila mencarut.

Jadi, ada siapa-siapa boleh terangkan mengapa empat gadis Melayu yang ayu bertudung ini begitu bangga memegang empat patah perkataan membentuk ayat yang kalau bagi pada perempuan Mat Saleh pun belum tentu mereka mahu buat?

Kalau nak kata dipaksa air muka masing-masing tak pula membayangkan begitu.

Jadi biarlah kita berbaik sangka bahawa ini merupakan satu teknik ‘photoshop’ yang dilakukan tanpa kerelaan gadis-gadis berkenaan.

Apa yang pasti bila gambar mereka memegang kertas berbaur ajakan lucah ini tersebar luas di internet, maruah diri sudah agak jatuh di situ.

Harap-harap ini bukan satu gurauan kerana soal maruah tak boleh dibawa bergurau.

Tapi kalau ini satu penganiayaan, maka wajarlah sesiapa yang melakukannya meminta maaf kepada empat gadis comel ini kerana mempermainkan harga diri mereka.

MYDIN Keluarkan Semua Seluar Dalam Yang Bergambar Masjid!

Seluar Dalam Bergambar Masjid!

Masjid adalah tempat bagi umat Islam beribadah. Maka ia dianggap suci malah wanita yangg datang bulan tidak dibenarkan memasuki masjid.

Jadi adalah amat tidak kena apabila tempat semulia masjid dijadikan gambar hiasan pada seluar dalam.

Namun inilah imej yang terpapar pada seluar dalam kanak-kanak lelaki yang dijual di Mydin Jasin, Melaka.

Gambar yang dikongsikan di laman Facebook Saya Anak Melaka ini mendapat perhatian ramai dengan kebanyakannya mengecam tindakan pengeluar seluar dalam ini, begitu juga Mydin yang dianggap tidak peka.

Begitu pun, tahniah diucapkan kepada pasaraya Mydin yang bertindak segera mengeluarkan produk ini daripada rak pasaraya mereka sebaik sahaja dimaklumkan.

Manakala syarikat yang mengeluarkan seluar dalam ini iaitu Thunder Storm Sdn Bhd, dilihat turut meminta maaf kepada umum dan menjelaskan bahawa pihak Mydin telah memaklumkan kepada mereka bahawa barangan ini tidak boleh dijual namun disebabkan kesilapan, ia masih dihantar ke pasaraya Mydin.

Justeru, mereka telah meminta agar Mydin memulangkan semula kesemua produk terbabit.

Apa pun, diharapkan pengawasan lebih ketat dijalankan oleh pihak berkuasa agar tidak timbul lagi kes melibatkan sensitiviti agama seperti ini pada masa akan datang.

BACA INI JUGA: 14 Hari Diperkosa Tanpa Henti!

Sumber: Mynewshub.cc

1 comment

TERIMA KASIH KERANA SUDI MEMBERIKAN KOMEN. INSYAA ALLAH SAYA AKAN KOMEN DI BLOG ANDA JUGA.
EmoticonEmoticon