Wednesday, December 25, 2013

HOT! Johan As’ari Dan Lana Nodin Putus Cinta!


Hubungan cinta di antara pelakon Johan As’ari dan Lana Nodin akhirnya putus di tengah jalan, baru-baru ini.

HOT! Johan As’ari Dan Lana Nodin Putus Cinta!

Ini kerana, menurut Johan, keluarganya tidak memberi restu di atas perhubungannya dengan aktres kelahiran Sarawak itu.

“Saya sebenarnya berat mahu melepaskan Lana. Tapi saya tidak mahu menyeksanya. Lebih baik, kami berpisah daripada saya terus menyeksa hati dan perasaan Lana,” ujarnya memetik laporan akhbar Berita Harian, hari ini.

(Baca: Paul Walker Dalam Kenangan (1973-2013))

Johan menyatakan keputusan ini diambil kerana enggan terus memberi harapan palsu kepada Lana yang dikenali sejak Oktober tahun lalu.

Sementara itu, Lana sudah menjangkakan perkara sebegitu akan berlaku kerana sebelum ini Johan sering berdolak dalik sejak hubungan mereka ditentang keluarga.

“Saya bukan bodoh, tiga hari bertemu terus dilamar sebagai isteri, boleh percayakah? Saya beri Johan ruang untuk membuktikan janji dan ungkapan manisnya, tapi nampaknya baru sebulan lebih Johan sudah mengaku kalah,” katanya.

Sebelum ini, Johan mewar-warkan kepada media dirinya sudah pun melamar Lana pada pertemuan ketiga mereka pada November lalu.

(Baca: Kontroversi Tatu Terbaru Nikita Mirzani)

Perkara tersebut sekaligus menimbulkan kontroversi di kalangan peminat industri hiburan tempatan kerana sebelum ini nama Johan sering kali dikaitkan dengan penyanyi Shila Amzah.

Mungkin sudah tidak tertulis jodoh di antara Johan dan Lana.

Yela, kalau teruskan juga tanpa restu keluarga, pasti tak kemana juga kan kerana restu ibu itu adalah lebih penting untuk kebahagiaan hidup seorang anak.

Sumber: Mynewshub

Add Comments

TERIMA KASIH KERANA SUDI MEMBERIKAN KOMEN. INSYAA ALLAH SAYA AKAN KOMEN DI BLOG ANDA JUGA.
EmoticonEmoticon