Sunday, November 03, 2013

Video Magik Pelik Criss Angel


Ilusi silap mata dilihat semakin melampaui batas sejak akhir-akhir ini sehingga ia dilihat seperti tidak masuk akal apabila orang ramai menontonnya.

Criss Angel

Seorang Pakar Ilusi dunia Criss Angel dalam ilusi terbaru mengejutkan warga internet di laman YouTube dengan ilusi gila sehingga sampai membuatkan badan seseorang seperti terputus dua.

Video berkenaan dimuatnaik pada 8 Oktober lepas menunjukan Criss di sebuah taman bersama beberapa orang yang mungkin kebetulan berada di situ untuk melihat aksi ilusi atau silap matanya.

Beliau kemudian meminta seorang lelaki dan wanita menjadi sukarelawan untuk aksi berkenaan dan mereka diminta baring di atas kerusi di taman itu.

Kemudian beberapa orang berdekatan diminta pula memegang kaki dan tangan pasangan tadi.

Secara tiba-tiba, Criss menjadikan badan mereka terpisah daripada paras pinggang ke bawah disambut oleh jeritan ketakutan oleh mereka disekeliling kawasan itu.

Dalam keadaan kecoh itu Criss kemudian melekatkan kembali badan mereka berdua tetapi badan lelaki dilekatkan ke badan wanita manakala badan wanita dilekatkan ke badan lelaki tadi.

Criss kemudiannya dengan selama meninggalkan mereka tanpa menjadikan mereka pulih seperti sediakala.

Penulis menganggap ia tetap sebuah ilusi kerana dalam zaman sekarang, apa sahaja teknologi boleh digunakan bagi melakukan video dan ilusi sebegitu.



Anda lihatlah sendiri diatas, ilusi yang gila ini..

Sumber: Mynewshub

Add Comments

TERIMA KASIH KERANA SUDI MEMBERIKAN KOMEN. INSYAA ALLAH SAYA AKAN KOMEN DI BLOG ANDA JUGA.
EmoticonEmoticon