Thursday, November 07, 2013

Panas! Adi Putra Guna Orang Dalam Gugur Kes 'Kacau' Isteri Orang!


Aduhai, kami sangka isu ‘kenakalan’ Adi Putra dengan isteri orang, Nooraida Abdul Mutalib, 30, sebelum ini sudah surut dek penangan kisah kahwin rahsia Aeril Zafrel dan Wawa Zainal.

Skandal Adi Putra

Rupanya, ia panas sekali lagi berikutan khabar angin yang menyatakan pelakon itu menggunakan individu berpengaruh bagi menggugurkan kes tersebut.

Melalui sisipan Bipop dalam Berita Harian Ahad, suami kepada wanita itu, Amiruddin Osman, 56, tampil semula memberi kenyataan mengenai perkara itu kepada wartawan Zubir:

“Saya terdengar cerita Adi ada bertemu seseorang minta bantuan individu berkenaan untuk menggugurkan kes beliau. Tapi, saya yakin pihak berwajib akan menjalankan tugas mereka dengan telus. Saya dimaklumkan kertas siasatan berhubung kes ini sudah disiapkan, begitu juga keputusan laporan forensik.

“Namun, saya hairan mengapa Adi menafikannya, walhal dia sendiri mengaku dengan saya beliau mengenali Nooraida. Ketika mereka mula berkenalan, Nooraida sudah memaklumkan mengenai status dirinyanya sebagai isteri, sebaliknya Adi tidak mengendahkannya.

“Malah Adi terus menggoda isteri saya. Bagi saya nak ‘nakal’ boleh, tapi jangan kacau isteri orang! Isteri saya mengaku, dia teruja apabila seorang artis popular seperti Adi ‘melayannya’.”

Memang panas! Kami yakin kalau anda berada di tempat pihak-pihak yang terbabit dalam kes ini, mungkin anda sudah tutup muka dengan baldi. Malu sungguh.

Kepada suami-isteri di luar sana, peliharalah keaiban pasangan dan jagalah maruah diri agak tidak terlibat dengan skandal yang seperti ini.

Sumber: Mynewshub

Add Comments

TERIMA KASIH KERANA SUDI MEMBERIKAN KOMEN. INSYAA ALLAH SAYA AKAN KOMEN DI BLOG ANDA JUGA.
EmoticonEmoticon