Wednesday, October 16, 2013

Unik! Love Supermarket Khusus Untuk Pencari Cinta


Info Unik Dunia. Mereka yang masih 'single' di China tidak perlu lagi bersusah payah untuk mencari 'soul-mates' masing-masing. Mereka kini hanya perlu pergi ke Love Supermarket dan 'membelinya' terus dari sana.

Love Supermarket

Sebenarnya ianya bukanlah mudah, tetapi ia adalah satu cara yang menarik bagi mereka yang bujang untuk mencari pasangan yang serasi.

Love Supermarket dibuka di Xizhimen dan merupakan sebahagian dari acara parti khas dalam sambutan Hari Bujang, yang disambut pada 11 November setiap tahun.

Love Supermarket mempunyai lebih 500 pelawat dan telah menyaksikan 60 hubungan cinta yang berjaya.

Love Supermarket

Lebih 200 gambar calon bujang tergantung di dinding dalam pertubuhan itu, bersama-sama dengan maklumat peribadi (umur, jantina, kerjaya, pendapatan dan lain-lain).

Apa yang semua pelanggan perlu lakukan adalah memilih seseorang dan membayar 100 yuan untuk mendaftar.

Pendapat mengenai Supermarket Love bercampur-baur. Ada yang percaya dikenakan cukai yang tinggi semata-mata untuk bertemu dengan seseorang, sebahagian yang lain tidak peduli tentang wang, tetapi ragu-ragu mengenai maklumat perseorangan yang dipaparkan adalah tulen dan takut beberapa " akaun" telah direka oleh seorang pemilik.

Love Supermarket

Tetapi, dengan lebih daripada 500,000 wanita tunggal telah melangkaui umur purata perkahwinan, Supermarket Cinta dijangka bakal menjadi satu kejayaan.

[Sumber]

Add Comments

TERIMA KASIH KERANA SUDI MEMBERIKAN KOMEN. INSYAA ALLAH SAYA AKAN KOMEN DI BLOG ANDA JUGA.
EmoticonEmoticon