Tuesday, October 08, 2013

Top 10 Wanita Penyeri Pemain Bola Sepak EPL


Menjadi salah seorang pemain bola sepak dalam Liga Perdana Inggeris bukan saja memberi kelebihan bukan sahaja dari segi wang dan populariti, malah ia turut memberi peluang untuk mendapat pasangan yang ‘super hot’.

Melalui laman web Ftbpro.com, sebuah artikel telah menyenaraikan carta 10 isteri atau kekasih pemain yang dianggap paling mengancam di mata peminat sukan bola sepak pada masa kini.

Katsia Zingarevich

Katsia Zingarevich

Sebenarnya wanita ini bukanlah isteri kepada pemain bola sepak, tetapi lebih daripada itu. Dia merupakan isteri kepada pemilik kelab bola sepak Reading, Anton Zingarevich. Itulah yang menjadikan Katsia paling unggul dalam carta setakat ini!

Natalie Suliman

Natalie Suliman

Memiliki wajah yang eksotik dan menawan, model kelahiran Britain ini berjaya memikat hati pemain sayap Fulham, Kieran Richardson. Memang beruntung.

Abbey Clancy

Abbey Clancy

Mungkin ramai yang agak sinikal dengan pemain Peter Crouch apabila berjaya memiliki isteri jelita seperti Clancy. Dia merupakan seorang model dan penyampai televisyen. Crouch pernah berseloroh, “jika saya bukan pemain bola sepak, mungkin saya masih teruna’. Gulp!

Helen Flanagan

Helen Flanagan

Teman wanita pemain sayap dan juga simpanan Machester City, Scott Sinclair ini merupakan seorang pelakon drama bersiri ‘Coronation Street’ selama 12 tahun.

Tanya Robinson

Tanya Robinson

Isteri kepada pemain pertahanan Sunderland, Phil Bardsley ini merupakan model Inggeris yang amat seksi. Sehingga kami sendiri sukar menemukan gambar beliau yang agak sopan. Huh!

Frankie Sandford

Frankie Sandford

Penyanyi berusia 24 tahun ini merupakan tunang kepada pemain kelab Reading, Wayne Bridge dan kini sedang sarat mengandungkan anak pertama mereka. Katanya, dia mahukan Bridge berada di sisinya sewaktu proses bersalin dan akan memicit tangannya sekuat hati agar Bridge dapat merasai kesakitan yang dialaminya.

Sophie-Leigh Adam

Sophie-Leigh Adam

Wanita seksi ini sudah pun memetrai ikatan perkahwinan dengan pemain tengah Stoke City, Charlie Adam. Dia dikatakan banyak mempengaruhi perpindahan Adam dari Blackpool ke Liverpool. Mana tidaknya, tengok muka saja dah cair.

Polly Parsons

Polly Parsons

Gadis jelita ini sedang bertakhta di hati kapten pasukan Arsenal, Thomas Vermaelen dan merupakan seorang penyampai rancangan televisyen Inggeris.

Sam Cooke

Sam Cooke

Model English Glamour dan Page ini merupakan teman wanita kepada pemain pertahanan Manchester United, Chris Smailling. Dia juga pernah muncul di ruangan majalah untuk lelaki di Britain.

Lorena Bernal

Lorena Bernal

Isteri kepada pemain tengah Arsenal, Mikel Arteta ini pernah memegang gelaran Miss Spain pada tahun 1999.

Sumber: Mynewshub

Add Comments

TERIMA KASIH KERANA SUDI MEMBERIKAN KOMEN. INSYAA ALLAH SAYA AKAN KOMEN DI BLOG ANDA JUGA.
EmoticonEmoticon