Friday, September 27, 2013

Video Dan Gambar Sempena Pernikahan Adam AF Dan Fiza Elite


Penyanyi Adam AF menyatakan dirinya mengimpikan tiga orang cahaya mata untuk menyerikan kehidupan rumahtangga yang baru dibinanya bersama bekas anggota kumpulan Elite, Fiza Abdul Halim.

Adam AF Dan Fiza Elite

Pasangan mempelai ini telah selamat dinikahkan oleh Pegawai Pendaftar Nikah Daerah Petaling, Suhaimi Ahmad Wakid pada pukul 10.30 pagi kelmarin di Bangunan Sultan Idris, Jabatan Agama Islam Selangor (Jais), Shah Alam.

Pada majlis itu, Fiza telah menerima sepersalinan barangan keperluan solat sebagai gantian hantaran dan mas kahwin RM300.

“Semuanya bergantung kepada rezeki Allah, kalau boleh tahun depan saya nak anak, saya nak dua, tiga anak,” katanya ketika ditemui di majlis pernikahannya, pagi ini.

Pasangan ini juga mendedahkan mereka tidak membuat sebarang perancangan lagi untuk berbulan madu di mana.



Ketika diajak berbicara bagaimana cara mereka berdua berkenalan, Adam menyatakan mereka berkenalan sejak awal tahun ini di sebuah majlis keramaian sebelum bertukar BB pin di antara satu sama lain.

Namun hanya pada bulan Ramadan lalu, mereka mula rapat setelah Adam memberanikan diri menegur Fiza yang pada ketika itu sudah pun berhijrah mengenakan hijab sebagai imej terbarunya.

“Saya dah mula tertarik padanya dan dah terbuka hati, jadi hari kedua kita jumpa, terus saya cakap, ‘saya rasa macam nak nikah dengan awak lah’,” kata Adam yang mengakui dia hanya keluar bertemu janji dengan Fiza, 33, selama tiga kali sahaja sebelum sah bergelar pasangan suami isteri.

Dalam pada itu, Adam, 30, dan Fiza mengharapkan peminat akan sentiasa mendoakan kebahagian rumah tangga mereka agar kekal sehingga ke hujung nyawa.

Adam AF Dan Fiza Elite
Adam AF Dan Fiza Elite
Adam AF Dan Fiza Elite
Adam AF Dan Fiza Elite
Adam AF Dan Fiza Elite
Adam AF Dan Fiza Elite
Adam AF Dan Fiza Elite
Adam AF Dan Fiza Elite

Sumber: Mynewshub

Add Comments

TERIMA KASIH KERANA SUDI MEMBERIKAN KOMEN. INSYAA ALLAH SAYA AKAN KOMEN DI BLOG ANDA JUGA.
EmoticonEmoticon