Wednesday, August 21, 2013

Nora Danish dan Nadeem Akhirnya Bersuara Selepas Dihentam Teruk!!


Orang ramai asyik hentam Nora Danish dan Nadeem, tapi tak siapa pun pernah minta penjelasan dari mereka. Bagi peluang mereka bersuara dan kita dengar apa yang mereka nak katakan.


Semuanya bermula apabila Nora Danish telah memuat naik gambarnya bersama anak kepada Menteri Pelancongan dan Kebudayaan iaitu Nadeem.

Disebabkan gambar itu, ada segelintir peminat memberikan tanggapan buruk terhadap Nadeem sehingga menyebabkan aktres drama Puteri ini terpaksa membidas perspektif berkenaan.


Sementara itu, Nadeem turut sama memberi respon terhadap tanggapan negatif tersebut dengan menyatakan dia hanya mencari rezeki yang halal. Bila ada sesetengah pihak pertikaikan jawatannya sebagai Pegawai Khas Menteri kepada ayahnya sendiri.


Tak salah sebenarnya dia nak jadi Pegawai Khas kepada ayahnya sendiri. Malah rahsia peribadi si menteri akan lebih terjamin bila diserahkan kepada anaknya. Pegawai Khas menteri bukannya sorang dua, selalunya ramai dan memegang pelbagai tugas.

Dalam 10 pegawai khas, apa salah diselitkan seorang anaknya. Kita umum tahu Nadeem ni memang nakal dan agak sosial, mungkin itu salah satu cara Nazri mahu mengawal dan menjaga anaknya. Biar depan mata.. heh sapa tahu..

[Sumber]

Add Comments

TERIMA KASIH KERANA SUDI MEMBERIKAN KOMEN. INSYAA ALLAH SAYA AKAN KOMEN DI BLOG ANDA JUGA.
EmoticonEmoticon