Thursday, August 29, 2013

Kos Perceraian Catherine Zeta-Jones Dan Michael Douglas Bernilai RM300 Juta!


Pelakon Michael Douglas, 68 dan Catherine Zeta-Jones, 43, memutuskan untuk berpisah selepas 13 tahun hidup bersama sebagai pasangan suami isteri.


Kedua-duanya kini dilaporkan hidup berasingan dengan Michael sedang bercuti di Sardinia manakala Catherine pula kekal di New York.

Pasangan berkenaan yang berkahwin pada 2000, tidak lagi dilihat bersama-sama sejak 22 April lalu.

Kedua-duanya juga berdepan dengan pelbagai masalah termasuk isu peribadi.

Khabar angin mengenai keretakan rumah tangga mereka bermula selepas Michael dilihat bermain golf sendirian di Itali, minggu lepas.

Kebiasaannya dia akan ditemani isterinya itu.

Star Magazine sebelum ini melaporkan Catherine dijangka memulakan tuntutan perceraian berjumlah $300 juta dolar terhadap Michael.

Meskipun jurucakap Michael dan Catherine menafikan pasangan itu telah berpisah, namun mereka tidak lagi tinggal bersama apabila Michael menetap di Manhattan manakala Catherine pula menetap di rumah mereka yang bernilai $4 juta dolar di New York bersama anak-anaknya iaitu Dylan, 13, dan Carys, 10.

Michael sebelum ini telah berkahwin dengan Diandra dan bekas isterinya itu mendapat bayaran sebanyak $45 juta dolar selepas bercerai.

Pada 2011, Diana gagal dalam cubaannya untuk menuntut separuh daripada pendapatan Michael hasil lakonannya dalam filem Wall Street: Money Never Sleeps.

-Mynewshub

Add Comments

TERIMA KASIH KERANA SUDI MEMBERIKAN KOMEN. INSYAA ALLAH SAYA AKAN KOMEN DI BLOG ANDA JUGA.
EmoticonEmoticon