Sunday, July 14, 2013

Selebriti Wanita Hollywood Yang Memiliki Saiz Kaki Gergasi


Khalayak sentiasa melihat dan menyangka bahawa para selebriti merupakan manusia paling sempurna ciptaan Tuhan.

Cantik, kaya dan sempurna, itu antara predikat yang cukup dekat dengan barisan selebriti dari seluruh dunia. Namun, nanti dulu, siapa kata semua selebriti itu sempurna?

Buktinya, baru-baru ini, terdapat lapan selebriti wanita Hollywood yang dikenal pasti memiliki saiz kaki gergasi atau mempunyai saiz kaki yang besar umpama lelaki. Siapa mereka?

Tyra Banks


Merupakan seorang supermodel yang cukup terkenal dengan kredibilitinya, tetapi siapa menyangka wanita yang begitu teliti dan mementingkan kesempurnaan ini sebenarnya tidak sesempurna mana.

Banks memakai kasut bersaiz 12! Sebagai perbandingan, pelari pecut lelaki Amerika Syarikat yang pernah memenangi empat pingat emas Sukan Olimpik, Michael Johnson, memiliki kaki bersaiz 11.

Malah, bukan Banks seorang yang memiliki saiz kaki sebegini, sebaliknya dia berkongsi saiz kaki yang besar dengan seorang lagi supermodel terkenal iaitu Elle MacPherson.

Sandra Bullock


Bintang yang pernah memenangi anugerah Oscar, Sandra Bullock merupakan salah seorang selebriti yang mempunyai ukuran kaki bersaiz gergasi.

Dia juga selalu berhadapan dengan masalah mencari kasut bersaiz 10.

Anne Hathaway


Anne Hathaway sering dikaitkan mempunyai persamaan dengan bintang legenda Audrey Hepburn.

Mereka dikatakan mempunyai bola mata berwarna coklat dan penampilan dengan rambut pendek yang cantik.

Namun, nampaknya bukan itu sahaja persamaan mereka berdua. Hathaway dan Hepburn rupa-rupanya memiliki saiz kaki yang sama iaitu 11.

Meg Ryan


Aktres terkenal Meg Ryan juga termasuk dalam golongan selebriti dengan saiz kaki yang besar. Dia memakai kasut bersaiz 11.

Cindy Crawford


Ketinggian dan kejelitaan supermodel Cindy Crawford sering membuat khalayak memikirkan tentang kesempurnaan dirinya.

Bagaimanapun, tunggu dulu. Sila beri perhatian kepada saiz kakinya. Crawford memiliki saiz kaki yang besar iaitu berukuran 10.

Kate Winslet


Banyak orang jatuh cinta dengan aktres Kate Winslet selepas menyaksikan lakonannya dalam filem romantik, Titanic. Tetapi, tahukah khalayak bahawa dia memiliki kaki dengan saiz 11?

Mandy Moore


Mandy Moore cukup terkenal dengan obsesinya terhadap kasut. Malah, dia telah banyak kali dilihat tampil di hadapan khalayak dengan memakai kasut tinggi yang nampak cukup menyeksakan. Bagaimanapun, tak ramai yang tahu, di sebalik kecintaannya terhadap kasut, Moore memiliki saiz kaki 'gergasi' iaitu 11.

Amanda Bynes


Bintang yang lewat kebelakangan ini kerap menimbulkan kontroversi, Amanda Bynes rupa-rupanya tergolong sebagai pemilik kaki 'gergasi dengan saiz kasut berukuran 11.

[Sumber]

Add Comments

TERIMA KASIH KERANA SUDI MEMBERIKAN KOMEN. INSYAA ALLAH SAYA AKAN KOMEN DI BLOG ANDA JUGA.
EmoticonEmoticon