Wednesday, July 31, 2013

Psy Mengaku Kaki Botol Dan Vodka Adalah Teman Baiknya!


Penyanyi Gangnam Style, Psy mengaku dia memang kaki botol dan menyifatkan vodka sebagai “teman baiknya”.


Bintang ternama Korea Selatan berusia 35 tahun itu yang turut meminati wiski dan tequila mula menjadi kaki botol sejak berusaha untuk menyesuaikan diri dengan kemasyhuran yang diraihnya.

Psy berkata: “Jika saya gembira, saya minum. Jika saya sedih, saya minum. Jika hari hujan, saya minum. Jika hari cerah, saya minum. Jika hari panas, saya minum dan jika hari sejuk, saya juga minum.” Psy juga berkata, dia “banyak berkhayal” akibat mengambil dadah.

Laporan sebelum ini mendedahkan, Psy menjalani hukuman penjara sebelum lagu popularnya, Gangnam Style dilancarkan kerana didapati bersalah memiliki ganja pada 2001.

Bercakap buat kali pertama mengenai pengalamannya di penjara, dia menyifatkannya sebagai “kejatuhan amat teruk dalam hidupnya”.

“Tetapi sebagai artis, lebih banyak pengalaman, lebih baik hasilnya. Saya seorang yang positif. Jadi, jika sesuatu yang buruk berlaku, saya fikir mungkin ia terjadi kerana terlalu banyak kebahagiaan datang kepada saya.”

Psy turut berkata dia mempersembahkan Gangnam Style 1,000 kali di 20 negara berbeza tahun lalu dan tidak bertemu dengan isteri serta anak perempuan kembar mereka yang berusia lima tahun sejak April.

-Agensi

Add Comments

TERIMA KASIH KERANA SUDI MEMBERIKAN KOMEN. INSYAA ALLAH SAYA AKAN KOMEN DI BLOG ANDA JUGA.
EmoticonEmoticon