Friday, July 12, 2013

Alvin Dan Vivian Ajak Berbuka Puasa Dengan Sup Babi!


Penulis hendak cakap yang dua ekor Cina celaka bernama Alvin dan Vivian ni nampak gayanya begitu terdesak hendak perhatian dan publisiti.


Artis Cina Malaysia yang takda bakat seni bila nak perhatian atau hendak jadi popular, mula la main setimen merendahkan bangsa Melayu dan agama Islam…ambil contoh Namewee.

Dulu penulis tidak kisah dan rasa adalah menjadi hak Alvin dan terutama Vivian yang mempunyai kemaluan yang mampu LRT buat u-turn mensensasikan video peribadi mereka.

Namun, kali ini mereka sudah terlalu keterlaluan. Bukan mahu memberikan publisiti murahan yang mereka mahukan itu, tetapi kalau benda ini tidak diketengahkan, penyokong DAP macam mereka berdua ini akan makin menjadi.

Lihat gambar di atas, mereka membuat poster di mana kedua mereka sedang menikmati Bak Ku Teh (sup tulung rusuk babi) dan mengajak umat Islam berbuka puasa dengan hidangan tersebut!

Ia dimuat naik ke laman Facebook milik mereka.

Lu dua cibai betul-betul sudah over la ini kali…

Siap ada logo halal Jabatan Kemajuan Islam Malaysia (Jakim) lagi di poster mereka.

Nampak sangat la satu pasangan Cina yang gagal menarik perhatian dan minat orang ramai dengan bakat tidak seberapa mereka apabila turut meletakan alamat saluran tv online mereka pada banner itu!

Berharaplah orang akan menonton beramai-ramai nanti.

Bangsat dua ni pastinya faham, babi adalah sesuatu yang sangat taboo atau buruk di jiwa dan akidah orang Islam….namun, disebabkan terdesak mahukan perhatian…mereka sanggup menghina orang Islam begitu sekali!

Penulis perlu menekankan perkataan Cina kerana mereka sengaja membawa unsur babi dalam kepercayaan masyarakat Islam… mereka faham siapa mereka dan apa yang mereka sedang buat.

Selepas aksi buat projek dan buah dada kecik tak laku…terpaksa menghina agama orang untuk popular.

Rasanya mereka berani buat macm itu kerana yakin mereka tidak akan ditahan…malah mungkin ditawarkan bantuan untuk menghasilkan filem seperti yang diterima Namewee!!!

Nanti makin ramai la artis-artis Cina yang loser akan muncul dengan macam-macam penghinaan lagi.

Sebenarnya, memandangkan Pilihan Raya Umum ke-13 lalu membuktikan undi Cina bukanlah penting sangat (tanpa undi mereka BN tetap bentuk kerajaan), jadi tak perlu sangat nak jaga hati masyarakat itu sekarang… jadi sumbat aje kedua pelakon porno yang gagal itu ke penjara… atas kesalahan menghina kepercayaan dan agama rasmi negara ini…atau apa-apa yang sesuai…

Tak perlu risau apa-apa atau terlalu berlembut…

[Sumber]

3 comments

  1. Dua ekor makluk hina ni...hidup mcm binatang...sbb byk sgt mkn babi...jadi perbuatan n otak dia fikirkan tentang S.E.X...mcm babi jugak...bkn cerdikpun...Puiiiii...hinanya...Lgpun Babi 2 ekor ni..bkn celebrity..nak check2 or follow-up youtube or their blog yg KURAP tu..Xterliur pon...

    ReplyDelete
  2. Manusia paling bodoh pernah wujud di dunia. Semoga Allah timpakan bala kepada mereka berdua di dunia lagi.. Amiin

    ReplyDelete
  3. hukuman gantung sampai mati sesuai untuk mereka berdua ni ! ! apa lagi jalankan tugas ! !

    ReplyDelete

TERIMA KASIH KERANA SUDI MEMBERIKAN KOMEN. INSYAA ALLAH SAYA AKAN KOMEN DI BLOG ANDA JUGA.
EmoticonEmoticon