Tuesday, July 16, 2013

Akhirnya Pasangan Sundal Alvin-Vivian Tunduk Malu Depan Kamera!


Pasangan seks murahan, Alvin Tan dan Vivian Lee akhirnya tunduk dihadapan kamera walaupun sebelum ini mereka bersifat ghairah melampau jika berada di hadapan alat berkenaan.


Semalam, kedua pasangan itu terutama Vivian yang diacu lensa jurugambar media hanya tunduk dan bertindak pasif ketika meninggalkan pejabat Suruhanjaya Komunikasi Dan Multimedia Malaysia (SKMM).

(Baca: Persamaan Antara Alvin-Vivian Dan Binatang!)

Agak kelakar… mereka sangat berani berbogel di hadapan kamera dan berkongsi video lucah kepada umum, kenapa pula perlu tunduk di hadapan kamera wartawan walaupun berpakaian sempurna?

Ketika keluar …mereka diiringi oleh dua orang pegawai polis dipercayai dari Ibupejabat PDRM Bukit Aman.

Nyata kali ini mereka goyah apabila pihak SKMM dan PDRM bertindak secara serius dalam isu tersebut.

Mereka yang bertindak mengikut hawa nafsu dan tidak berfikir akan kesan tindakan akhirnya tunduk dengan lunas undang-undang.

Malaysia tidak pernah menghalang kebebasan bersuara tetapi ia mesti berlandaskan peruntukan Perlembagaan.

Mereka yang sebelum ini dilihat berani berhadapan dengan masyarakat nampaknya malu untuk berdepan dengan media.

Wakil media yang menunggu mereka selesai memberikan keterangan kepada SKMM selama lebih 10 jam hanya menerima komen ringkas daripada Alvin.

“No komen.. Tiada apa yang perlu dikatakan di sini. Jangan tanya kami, tanya kepada SKMM.

“Kami telah memohon maaf di Youtube dan kami ikhlas,” komen Alvin ringkas.

Persoalannya sekarang… apakah pasangan tersebut benar-benar insaf dengan apa yang dilakukan oleh mereka itu?



Perkasa Tolak Permohonan Maaf Alvin & Vivian


Pertubuhan Peribumi Perkasa (Perkasa) yang kuat memperjuangkan isu melibatlkan Melayu dan Islam menolak sekeras-kerasnya video meminta maaf pasangan biadap blogger seks Alvin dan Vivian yang mencetuskan kemarahan umat Islam minggu lalu dengan gambar sup Bak Kut Teh mereka itu.

Menurut kenyataan Presiden Perkasa Datuk Ibrahim Ali tindakan media yang menyiarkan video permohonan maafnya juga adalah tidak berfaedah.

“Perkasa menolah permohonan maaf budak biadap, Alvin dan Vivian. Apa faedah televisyen dan media menyiarkan berita mohon maaf mereka itu. Tahun lalu sebuah akhbar menyiarkan iklan makanan “Babi Panggang” sebagai makanan pada bulan Ramadhan apabila menyebutnya sebagai Ramdhan Delights,” katanya dalam sistem pesanan ringkas (SMS) kepada Mynewshub.

“Banyak lagi peristiwa hina Islam, Melayu dan Raja-Raja, cukup-cukuplah,” katanya.

Semalam Suruhanjaya Komunikasi dan Multimedia (SKMM) sudah pun menyoal siasat Alvin dan Vivian selama lebih 10 jam selepas keluar dari pejabat SKMM pada pukul 9.30 malam selepas tiba pada pukul 10.45 pagi.

Kedua-dua mereka mencetuskan kontroversi apabila memuatnaik gambar dengan kata-kata “Selamat Berbuka Puasa” dengan Bak Kut Teh sejenis hidangan sup dibuat daripada babi dengan menyertakan juga paparan logo halal Jabatan Kemajuan Islam Malaysia (JAKIM).

Selain itu, mereka juga mencetuskan isu apabila sengaja merakam aksi seks mereka berdua dan kemudia memuatnaik video berkenaan kepada orang ramai melalui laman web mereka dan laman Facebook mereka.

Hari ini, menurut Peguam Negara Tan Sri Abdul Ghani Patail, kedua-dua mereka boleh didakwa di bawah Akta Hasutan 1948 didakwa serentak dengan Akta Komunikasi dan Multimedia.

Dibawah Akta Hasutan 1948 Alvin dan Vivian boleh didenda tidak lebih RM5,000 atau penjara tidak lebih tiga tahun bagi kesalahan pertama dan boleh dipenjarakan sehingga maksium lima tahun bagi kesalahan kedua dan seterusnya jika disabitkan kesalahan.

[Sumber]

6 comments

  1. tula , tgok kelulusan tinggi tapi bangang kemain terselah lagi, hrp2 dapat hukuman berat!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tu la budak pandai tapi bodoh..

      Delete
    2. mana ada kena tendang la sttiudy xhabis pun

      Delete
  2. bunuh je diowang ni...sape yg sanggup bunuh....aku bank inn 5ringgit kat dia

    ReplyDelete

TERIMA KASIH KERANA SUDI MEMBERIKAN KOMEN. INSYAA ALLAH SAYA AKAN KOMEN DI BLOG ANDA JUGA.
EmoticonEmoticon