Saturday, June 01, 2013

Persembahan Jennifer Lopez Di Kecam Kerana Terlalu Seksi


Aktres Jennifer Lopez telah dikecam gara-gara persembahannya dalam rancangan realiti Britain’s Got Talent yang disifatkan sebagai `persembahan lucah’ dan tidak sesuai ditonton .


Ia gara-gara tarian menghairahkan dengan pakaian seksi yang dipersembahkannya sedangkan rancangan itu ditonton oleh berjuta-juta kanak-kanak dan seisi keluarga.

Hinggakan seorang lagi penyampai rancangan tersebut, Anthony McPartlin dikatakan menjeling Lopez selepas melihat penampilan artis itu di belakang pentas.

Hanya seorang juri pada malam itu iaitu Amanda Hollen yang memuji Lopez.

Susulan penampilan seksi Lopez itu, badan pemantau penyiaran Britain akan mempertimbangkan sama ada mahu menyiasat atau tidak program tersebut setelah menerima berpuluh-puluh aduan daripada orang ramai.

Dalam pada itu, orang ramai menyuarakan ketidakpuasan mereka melalui laman media sosial dengan antara mereka memangil Lopez sebagai pelacur.

Jennifer perlu diingatkan bahawa ini adalah rancangan hiburan seisi keluarga.

“Tidakkah Jennifer mengetahui bahawa dia terlalu seksi untuk membuat persembahan ini,’’ itu antara kata-kata kecaman yang diberikan kepadanya.

Dalam pada itu, pengarah OFCOM, Vivienne berkata, rancangan seumpama itu popular di kalangan kanak-kanak, justeru adalah tidak wajar sama sekali jika mereka menyaksikan persembahan seperti itu.

“Ibu bapa membenarkan anak-anak mereka berjaga lewat untuk membolehkan mereka menyaksikan Britain’s Got Talent ini, namun ini yang berlaku.

“Nampaknya bidang penyiaaran tidak pernah belajar daripada kesilapan,’’ katanya.

-Mynewshub

Add Comments

TERIMA KASIH KERANA SUDI MEMBERIKAN KOMEN. INSYAA ALLAH SAYA AKAN KOMEN DI BLOG ANDA JUGA.
EmoticonEmoticon