Monday, June 17, 2013

Michael Jackson Bukan Bapa Kandung Punca Paris Cuba Bunuh Diri


Cubaan Paris Jackson untuk membunuh diri berlaku beberapa hari selepas diberitahu bapanya dengan bapa abangnya, Prince, adalah orang yang berlainan.


Paris, 15, yang menurut sumber sudah sekian lama mengetahui bahawa Michael Jackson bukan bapa kandungnya begitu yakin dia dan Prince adalah abang kandungnya atau setidak-tidaknya mempunyai bapa yang sama.

Dia percaya Debbie Rowe adalah ibunya dan seorang lelaki yang namanya tidak diketahui adalah bapanya.

Tetapi selepas diberitahu perkara sebenar, pertengkaran berlaku antara Paris dengan Prince, 16.

Remaja itu dilanda kekecewaan dan sehingga ini masih dirawat di sebuah hospital di Los Angeles selepas dilapor mengelar pergelangan tangannya dan makan ubat berlebihan pada 5 Jun lalu.

“Paris sentiasa mahu percaya bahawa Michael adalah bapanya. Tetapi dia sedar, ia bukan kenyataan. Namun, dia yakin Prince abang kandungnya dan mereka mempunyai bapa yang sama. Dia sentiasa memujanya.

“Paris amat kecewa apabila mengetahui bapanya bukan bapa Prince. Dia kini semakin pulih, tetapi akan terus menetap di hospital hingga 30 hari sebelum menghabiskan masa bersama ibunya.

“Dia tidak suka menetap di rumah keluarga Jackson walaupun rapat dengan neneknya, Katherine,” kata satu sumber, semalam.

-The Sun

Add Comments

TERIMA KASIH KERANA SUDI MEMBERIKAN KOMEN. INSYAA ALLAH SAYA AKAN KOMEN DI BLOG ANDA JUGA.
EmoticonEmoticon