Wednesday, June 12, 2013

Bukti Bahawa Amerika Syarikat Dikuasai Oleh Satanisme - Bhg II (Akhir)


Adakah anda pernah mendengar perkataan ”Wise as an Owl…” (bijaksana seperti burung hantu). Tetapi tahukah anda dari manakah asalnya frasa ini? Frasa ini berasal dari ”goddess of wisdom” yang juga digambarkan sebagai seekor burung hantu.

Plan burung hantu di US Capitol

Anda boleh cuba mencari “owl symbol” di enjin pencarian laman web, maka anda akan dapati bermacam macam referensi untuk owl sebagai simbol dari Athena.

Athena sinonim dengan burung hantu

Untuk pengetahuan, nama saintifik untuk burung hantu adalah ”Athene Noctua”. Mungkin juga anda pernah menonton filem-filem yang menampilkan dewi Athena dengan burung hantu sebagai binatang peliharaannya. Duit syiling orang Greek juga memaparkan wajah Athena dan burung hantu. Sehinggakan duit syiling ini dikenali sebagai owl coin.

Owl Coin

Tukang sihir King Arthur, iaitu Merlin, selalu digambarkan dengan burung hantu pada bahunya. Burung hantu adalah simbol yang tidak ada gantinya untuk kepandaian dan kebijaksanaan. Athena juga di panggil sebagai Simiramas di dalam kebudayaan bangsa lain dan Athena juga di kenali dengan nama Ishtar dan Isis.

Isis ”Goddess of Towers”

Isis dikenal sebagai ”goddess of Towers” (a master builder) dan juga ”goddess of wisdom” sehinggakan burung hantu juga mempunyai kaitan dengan Isis.


Pengaruh Burung Hantu di Amerika

Jika anda mengunjungi Washington DC melalui Google Earth, jangan terkejut jika anda melihat dengan jelas beberapa bangunan dan senibina-senibina yang bercirikan paganism seperti patung-patung burung hantu, syaitan, dewa-dewa pagan, Satanism dan lain-lain. Amerika mengadoptasikan simbol-simbol ini dari agama mesir purba.


Simbol Pagan di Capitol City

Senibina di bahagian timur Capitol City

Perhatikan simbol burung hantu tergambar di sana. Adakah Uncle Sam telah merancang dari awal lagi untuk menjadikan Washington DC sebagai pusat ‘kebijaksanaan’ yang memerintah dunia.

Upacara Memuja Syaitan

Upacara ini melibatkan pembakaran yang di panggil Dull Care, sebagai simbolik melepaskan beban dan tanggungjawab yang ingin dihilangkan sementara waktu. Lebih dari 100 Bohemians mengambil bahagian dalam upacara ini sebagai pemimpin upacara, pembantu, pembawa obor, pembawa ornament, dan tukang perahu.

Selepas upacara penyampaian pidato-pidato yang hebat dari kalangan mereka, mereka sebenarnya menunggu sehingga upacara ‘api’ ini dimulakan. Semua Bohemians harus meminta nasihat dari ‘the night owl’ ” O thou, great symbol of all mortal wisdom, Owl of Bohemia, we do beseech thee, grant us counsel” mengikuti suara pemimpin upacara.

Cahaya akan terpancar di sekitar kepala patung burung hantu, dan kemudian burung besar itu akan menunjukan ‘hikmat’nya. Pemimpin upacara akan menyalakan api pada tompokan kayu pengorbanan dengan menggunakan api dari Lamp of Fellowship, yang terletak berhampiran dengan ”Altar of Bohemia” di bahagian bawah kuil.

(Sumber William Domhoff, The Progressive, January 1981 “Bohemian Bigwigs Perpetuate Canaanite Cult”)

Close up menampakkan tulang hasil pembakaran

Helmut Schmidt memberikan pidato (1991)

Dalam autobiografi Helmut Schmidt, ”Men and Powers, a Political Retrospective” beliau berkata, bahawa dia merupakan salah seorang anggota dari Council of Foreign Relations, Trilateral Commission dan Bilderberg Group. Dia juga menegaskan bahawa dia aktif dalam merangka dan mencapai matlamat pemerintahan dunia baru (New World Order). Dalam buku yang sama Schimdt mengakui terdapat pertemuan setiap tahun pada musim panas yang di hadiri oleh pemimpin-pemimpin dunia. Dia juga berbicara mengenai grove dan ritual yang sama di jerman, namun bohemian grove adalah tempat kegemarannya.

National Press Club

National Press Club (NPC) diasaskan pada tahun 1980 di Washington DC tidak lama selepas tertubuhnya Bohemian Club di west coast. Anggotanya terdiri dari ‘newsmakers’ reporter, termasuk 17 presiden Amerika Syarikat. Presiden AS seperti Carter dan Reagen pernah mengumumkan pencalonan mereka sebagai presiden di grove. Simbol NPC ini banyak bercirikan illuminati.

Sekilas Fakta Mengenai Bohemian Grove (BG):
  1. Project Manhatan, Apollo, Area 51 dan sebagainya dirancang di BG
  2. Secara berkala pemimpin Russia dan USA bertemu di BG
  3. Semua presiden Amerika adalah pendukung New World Order (NWO) dan anggota Bohemian Club (BC) kecuali John F.Kennedy (dipilih pada apex triangle piramid)
  4. Semua organisasi NWO, bertemu di BG setiap tahun disertai oleh pemimpin-pemimpin Eropah, AS dan negara-negara besar lainnya.
  5. BC bukan untuk AS sahaja tetapi mewakili skala yang lebih besar menguasai dunia.
  6. Ritual lain di dalam BC adalah pesta sex homosexual. Seluruh anggota BC adalah lelaki. Hanya terdapat satu wanita di dalam BG iaitu patung.
  7. Presiden Amerika ‘dipilih’ di BG bukannya di dalam pilihanraya.

Sebenarnya kta sedang ditipu hidup-hidup oleh golongan elit ini melalui pelbagai medium terutamanya media.  Jangan bersubahat walaupun sedikit.

Bukti-Bukti Amerika Dikuasai Oleh Satanisme


Sebenarnya kta sedang ditipu hidup-hidup oleh golongan elit ini melalui pelbagai medium terutamanya media.  Jangan bersubahat walaupun sedikit.

(Baca Bahagian I: Bukti Bahawa Amerika Syarikat Dikuasai Oleh Satanisme)

sumber: irfanirsyad

Add Comments

TERIMA KASIH KERANA SUDI MEMBERIKAN KOMEN. INSYAA ALLAH SAYA AKAN KOMEN DI BLOG ANDA JUGA.
EmoticonEmoticon