Thursday, May 16, 2013

Panas! Gambar Bermesraan Dodhy Dan Ratna Dilla Tersebar


Hubungan Dodhy Kangen Band dengan penyanyi Ratna Dilla, pada mulanya disebut-sebut sebagai hubungan profesional. Namun tiba-tiba kedua-duanya muncul dalam foto-foto mesra yang tersebar di dunia maya, sehingga mengundang tanda-tanya pihak media.


Ada tiga foto yang mengabadikan antara Dodhy dan Ratna sedang asyik menikmati kuliner di sebuah restoran, duduk bermesraan bagai sepasang kekasih sambil berpegangan tangan di sebuah mall di Jakarta.

Sebelumnya diberitakan, penyanyi cantik dan seksi yang berasal dari Bogor itu, dikatakan sedang menjalin hubungan kerjasama untuk penggarapan single pop terbarunya. Malah, Ratna diciptakan lagu bertajuk ‘Nyut-Nyut’ ciptaan Dodhy ‘Ekasantara’ Kangen Band.


“Silakan tanya saja pada Mas Dodhy. ” jawab Ratna yang dikenal sebagai penyanyi dangdut dan pop itu pada Poskotanews.com.

Dodhy Kangen Band sendiri secara tegas menyatakan, kehidupan rumahtangganya terganggu dengan penyebaran gambar mesra dengan Ratna Dilla di internet.

“Foto-foto itu memang asli. Saya dengan Ratna kan memang sedang ada hubungan kerja. Kebetulan lagu ciptaan saya akan dijadikan single terbaru Ratna,” jelas Dodhy mengakhiri.

[Sumber]

Edited by SP

Add Comments

TERIMA KASIH KERANA SUDI MEMBERIKAN KOMEN. INSYAA ALLAH SAYA AKAN KOMEN DI BLOG ANDA JUGA.
EmoticonEmoticon