Thursday, May 30, 2013

Jauhi S*ks Selama 3 Bulan Rahsia Carl Froch Menang Gelaran Tinju WBA


Juara tinju Carl Froch telah mendedahkan sebab utama di sebalik kemenangan mengagumkan beliau keatas Mikkel Kessler pada malam Sabtu - larangan seks TIGA BULAN!


Berusia 35 tahun dan teman wanitanya Rachael Cordingley, walau bagaimanapun mereka tidur di katil berasingan di sepanjang masa latihannya.

Tetapi selepas menewaskan lawannya dari Denmark dengan kiraan mata pada hari Sabtu, peninju Britain itu mengakui terdapat "percikan bunga api di dalam bilik tidur".


Dalam temu bual pertama pasangan itu bersama-sama sejak Carl mengalahkan Kessler untuk merebut talipinggang WBA super-middleweight, dia berkata: "Ia perasaan yang hebat untuk melakukan sekali lagi apa yang pasangan normal biasa lakukan.

"Rachael sangat cantik - Saya sangat tertarik kepadanya.

"Tidak dapat berjumpa Rachael adalah sangat sukar, tetapi ia adalah salah satu daripada pengorbanan yang saya terpaksa lakukan.

"Apabila ia akhirnya berlaku, rasanya seperti kali pertama terjadi - seperti jatuh cinta sekali lagi.

"Rachael membuat kejutan dengan memasakkan saya makan malam ayam dan beras dan sebotol champagne. Kami meraikan kejayaan saya dan untuk masa depan keluarga kami.

"Air mata berlinangan di mata Rachael apabila saya berkata, 'Terima kasih kerana menyokong - sekarang akhirnya awak mendapat saya kembali.

"Kami melalui sepanjang malam dengan wap panas dipenuhi  semangat yang telah terbina selama tiga bulan lalu.

"Jadi sudah tentu ada "bunga api" dalam bilik tidur.

"Satu malam yang dipenuhi keghairahan merupakan kemenangan ke atas mana-mana perjuangan sebelum ini".

Rachael, 26, mendedahkan dia mendapati ia lebih sukar daripada Carl untuk berpegang kepada perjanjian "tiada-seks" mereka.

Beliau berkata: "Carl ada pekerjaan yang perlu dilakukan, tetapi saya pula mendapati ia sangat sukar.

"Saya gembira kini semua kembali normal. Kami mempunyai beberapa perkara yang menyeronokkan. Dia seperti Spartacus moden - seorang lelaki sejati".

Carl menyokong pendapat Rachael bahawa dia mempunyai perkara yang lebih mudah, memandangkan beliau perlu bersedia untuk perlawanan menentang Kessler di London O2 dengan latihan selama empat jam sehari, lima kali seminggu.

Beliau berkata: "Saya berlatih keras, semua tenaga saya diambil dalam sesi latihan.

"Seperti juga Rachael, apabila saya pulang ke rumah, perkara terakhir yang saya mahu lakukan adalah membakar lebih tenaga dalam bilik tidur.

"Tetapi selepas pengharaman itu, ia sangat luar biasa. Anda melalui tempoh bertenang sambil mengharapkan keputusan yang lebih baik. "

Carl menambah, perbandingan pantang sebagaimana juga kuda dilatih: "Mereka tidak membenarkan pasangan lelaki melakukan seks sebelum pertandingan besar kerana ia mengurangkan keupayaan ketika memacu kuda.

"Ia adalah sama dengan manusia. Jika seorang lelaki menahan diri, dia menyimpan kekuatannya.

"Saya rasa lebih kuat dan cergas apabila saya menahan diri kerana badan saya mengandungi lebih testosteron. Wanita melemahkan kaki. Saya mendapati kaki saya lebih kuat apabila saya menahan diri. Kadang-kadang dua minggu cukup lama untuk memberikan saya kekuatan -. Anda boleh lakukannya". -TheSun

-SP

Add Comments

TERIMA KASIH KERANA SUDI MEMBERIKAN KOMEN. INSYAA ALLAH SAYA AKAN KOMEN DI BLOG ANDA JUGA.
EmoticonEmoticon