Friday, April 26, 2013

WTF! Mayat Kanak-kanak Palestin Di Makan Anjing Tentera Yahudi


Kekejaman yang dilakukan tentera-tentera Zionis Israel terhadap rakyat Palestin di Semenanjung Gaza sudah di luar batas perikemanusiaan. Tentera-tentera Zionis itu bukan hanya menyerang warga Gaza dengan bom-bom dan kereta kebal, tapi juga menggunakan anjing-anjing buas untuk menyeksa warga Gaza.


Kayed Abu Aukal, seorang doktor di Gaza tidak tahu kata-kata apa lagi yang boleh digunakan untuk menggambarkan kekejaman tentera-tentera Zionis itu.

"Oh, Tuhan! Saya tidak pernah melihat pemandangan yang mengerikan seperti ini", cuma itu kata-kata yang terlontar dari mulut Doktor Aukal melihat keadaan jenazah Shahd, seorang anak kecil Palestin yang berusia 4 tahun.

Shahd sedang bermain di belakang rumahnya di kem pelarian Jabalita, utara Gaza ketika sebutir bom Yahudi jatuh di belakang rumah mereka. Shahd yang masih anak kecil itu pun gugur syahid. Orang tua Shahd cuba menyelamatkan puterinya yang sudah berlumuran darah itu, tapi ketika mereka cuba mengambil jasad Shahd, tentera-tentera Zionis menembak mereka dari jauh.

Selama lima hari jasad Shahd terbaring di tanah, sehingga akhirnya tentera-tentera Zionis melepaskan beberapa ekor anjing yang mengoyak jasad Shahd yang sudah tak bernyawa.

"Anjing-anjing itu meninggalkan satu bahagian tubuh bayi yang malang itu dalam keadaan utuh," kata Doktor Aukal sambil menitiskan air mata.

"Kami sudah melihat pemandangan yang sangat memilukan selama ini. Kami mengambil tubuh anak-anak yang terbakar atau terpisah-pisah, tapi kami belum pernah melihat yang seperti ini", sambungnya.

Melihat jenazah adik perempuannya yang masih anak kecil menjadi santapan anjing-anjing tentera Israel, abang Shahd, Matar dan sepupunya Muhammad, nekad mendekati jenazah Shahd, tapi kedua-duanya ditembak tentera-tentera Zionis hingga gugur syahid.

Jiran keluarga Shahd, Omran Zayda mendedahkan, tentera-tentera Zionis Israel itu sengaja melakukan kekejaman itu. "Mereka (pasukan Zionis) mencegah keluarga Shahd yang ingin mengambil jenazahnya dan mereka tahu anjing-anjing itu akan memakan jenazah Shahd," ujar Zayda.

"Tentera-tentera Israel itu bukan hanya membunuh anak-anak kami, mereka juga dengan sengaja melakukan cara-cara yang kejam dan tidak berperikemanusiaan. Kamu tidak akan pernah boleh bayangkan apa yang dilakukan anjing-anjing itu terhadap tubuh Shahd," kata Zayda sambil menahan air matanya.

Warga Palestin juga mendedahkan, ramai warga mereka yang mengalami perkara yang sama dengan Shahd. Di Jabaliya, tentera-tentera Israel menembak keluarga Abd Rabu yang sedang mengebumikan ahli keluarga yang menjadi mangsa serangan Israel. Tembakan menyebabkan orang-orang yang sedang mengebumikan mangsa pembunuhan Yahudi lari mencari perlindungan.

Bukan hanya menembak, tentera-tentera Zionis yang biadab itu kemudian melepaskan beberapa ekor anjing ke arah jenazah-jenazah yang belum sempat dikebumikan.

"Apa yang terjadi kemudian sangat mengerikan dan tidak boleh dibayangkan," kata Saad Abd Rabu.

"Anak-anak lelaki kami meninggal di depan mata kami dan kami dihalang untuk menguburkan jenazahnya. Selepas itu, tentera Israel tersebut melepaskan beberapa ekor anjing mendekati jenazah, seakan-akan kekejaman yang telah mereka lakukan pada kami belum cukup," tutur Abd Rabutak sambil menahan tangisannya.

Tentera-tentera keji... semoga kematian-kematian yang menyeksakan segera kamu rasakan, diteruskan dengan seksa kubur yang lebih menyakitkan sehingga akhirnya menjadi penghuni neraka Jahannam yang paling menyedihkan.. Amiin..

[Sumber]

Add Comments

TERIMA KASIH KERANA SUDI MEMBERIKAN KOMEN. INSYAA ALLAH SAYA AKAN KOMEN DI BLOG ANDA JUGA.
EmoticonEmoticon