Monday, April 15, 2013

Nora Danish Bukannya Berbogel


Keberanian Nora Danish menjayakan beberapa babak 'daring' dalam lakonannya ternyata tidak disenangi oleh peminat dan masyarakat keliling.


Rata-ratanya mempersoalkan kewajaran dan tindakan Nora hanya kerana trailer filem terbarunya, Mencari Cinta, yang memaparkan satu babak adegan berahi antaranya dan Rusdi Ramli dimuat turun di internet.

Tidak melatah, merajuk atau kesal, Nora mengakui sudah lali dengan kontroversi sebegitu setelah beberapa pihak mempersoalkan keberaniannya menjayakan babak romantis bersama Adi Putra dalam filem Aku Terima Nikahnya sebelum ini.

Ujar Nora, sebagai pelakon, dia sentiasa memikirkan relevan sesuatu babak yang dijayakannya dan tahu batasan-batasan dalam melakukan adegan tersebut.

"Saya bukannya benar-benar berbogel dan hanya kerana teknik dan sudut kamera, ia kelihatan seperti saya berbogel.

"Lagipun saya menjayakan watak sebegitu kerana tuntutan dan kesesuaian watak serta jalan cerita tersebut. Ia berkisarkan nikmat bercinta selepas berkahwin, tetapi saya dan Rusdi tidaklah melebih-lebih," ujarnya yang ditemui ketika sesi tayangan Mencari Cinta bersama media, baru-baru ini.

Mengulas mengenai kritikan daripada penonton, Nora berkata, dia tidak pernah menonton trailer itu dan tidak mengambil hati dengan apa yang diperkatakan.

"Saya harap mereka tonton filem ini terlebih dahulu dan fahami jalan ceritanya sebelum memberi sebarang komen," katanya.

-Sinarharian

Add Comments

TERIMA KASIH KERANA SUDI MEMBERIKAN KOMEN. INSYAA ALLAH SAYA AKAN KOMEN DI BLOG ANDA JUGA.
EmoticonEmoticon