Monday, February 25, 2013

Wanita Lakukan Hubungan Intim Dengan Anjing


Seorang wanita asal Las Vegas, Amerika Syarikat, didakwa Polis kerana berhubungan intim dengan seekor anjing pitbull.

Kara Vandereyk dan anjing pitbull peliharaannya.

Kara Vandereyk ditangkap polis, Selasa (19/2), setelah jiran tetangga melihatnya berhubungan seks dengan seekor anjing di halaman rumahnya.

KVVU melaporkan, kelakuan tidak senonoh ini dilakukan di tempat terbuka dan sempat menjadi tontonan sejumlah jiran tetangga.

Kepada polis, wanita 23 tahun itu mengaku mengidap gangguan psikologi bipolar dan tidak dapat mengingati namanya sendiri.

Las Vegas Review Journal menulis, apabila polis datang, tubuh Vandereyk akan ditutup dengan selimut dan dibawa ke pejabat polis Clark County. Vandereyk menghadapi hukuman dengan tuduhan melakukan tindak pencabulan yang menjijikkan.

Ternyata kes bestiality alias hubungan seks antara manusia dan haiwan bukan hal yang langka. Januari lalu, seorang wanita asal Delaware, Amerika Syarikat, didakwa atas tuduhan bestiality dan konspirasi peringkat dua saat tertangkap sedang bercinta dengan seekor anjing sambil difoto oleh seorang temannya.

November 2012, wanita 20 tahun asal Arizona, AS, juga ditangkap polis dengan melakukan hubungan seks dan oral seks dengan dua ekor anjing. Tindakan ini dilaporkan kepada polis oleh bekas kekasihnya.

BACA INI JUGA: Sanggup Cabul Mayat Kerana Terlalu Rindu

[Sumber]

Add Comments

TERIMA KASIH KERANA SUDI MEMBERIKAN KOMEN. INSYAA ALLAH SAYA AKAN KOMEN DI BLOG ANDA JUGA.
EmoticonEmoticon