Saturday, February 23, 2013

Video Hubungan Intim Tak Sengaja Terpasang Di Skrin Besar


Satu rakaman video blue dengan aksi berahi pasangan melakukan hubungan intim terpasang secara tidak sengaja di sebuah skrin besar di tempat awam sehingga mengejutkan orang ramai yang sedang lalu lalang di tepi jalan. Aksi lucah tersebut berlangsung sehingga beberapa minit.


Beberapa orang pejalan kaki yang sedang melalui kawasan tersebut mula menghubungi pihak polis untuk menyatakan mengenai perkara tersebut yang dilaporkan terjadi pada waktu tengah hari Sabtu lepas.

Pejalan kaki yang ditemui menyatakan kepada media bahawa mereka berasa sangat terkejut melihat filem porno yang memaparkan aksi hubungan seksual bertajuk 'Deepthroat Virgins 37' tersebut yang terpasang live di kawasan bandar yang padat dikelilingai oleh sekolah rendah, tadika, kedai makanan segera yang menjadi tumpuan ramai.

Kejadian itu berlaku di wilayah Zhongshan, Guangdong, China dimana skrin tersebut sepatutnya memaparkan perkara sebaliknya.

Biro Keselamatan Awam akhirnya menjelaskan bahawa paparan aksi berahi pasangan melakukan hubungan intim dalam video blue tersebut berpunca daripada beberapa kesilapan komputer pekerja yang mengawal skrin tersebut melalui pusat kawalan skrin sehingga memaparkan cerita lucah tersebut.

[Sumber]

Add Comments

TERIMA KASIH KERANA SUDI MEMBERIKAN KOMEN. INSYAA ALLAH SAYA AKAN KOMEN DI BLOG ANDA JUGA.
EmoticonEmoticon