Monday, November 05, 2012

Juliana Evans Mengaku Masih ‘Single’


Di sebalik Taufan Sandy yang melanda di New York awal minggu lalu, pelakon Juliana Evans yang turut melanjutkan pengajian di sebuah universiti di Amerika Syarikat, tidak terlepas daripada kontroversi apabila dirinya dikaitkan mempunyai hubungan cinta dengan seorang jejaka dikenali sebagai Nate Miller.


Khabar angin itu bertebaran berikutan penyebaran tiga keping gambar Juliana yang dilihat mesra bercuti bersama lelaki itu baru-baru ini di beberapa portal hiburan tempatan.

Juliana yang menyedari mengenai gosip terbaru melanda dirinya itu lantas memuat naik kenyataan di laman Twitternya awal pagi tadi dengan menegaskan, “Teman lelaki? Saya tak punya masa untuk itu!”

“Saya seronok dengan kehidupan ‘single’!” katanya.

Juliana yang popular dengan drama bersiri Kami dan filem seperti Hantu Bonceng, turut menyatakan keutamaannya sekarang adalah untuk fokus pengajian apabila ditanya seorang peminatnya di laman sosial tersebut.

Juliana turut mengecam sesetengah media di Malaysia yang tidak merujuk dengannya mengenai maklumat itu.

“Media di Malaysia, boleh tak tanya kepada saya dulu sebelum membuat apa-apa andaian? Tiada seorang pun yang bertanyakan saya?” katanya.

Pelakon kacukan Inggeris-Melayu ini mengikuti pengajian Ijazah Sarjana Muda Komunikasi Massa di University of Michigan selama dua tahun sejak awal tahun ini.

Juliana atau nama sebenarnya Juliana Sophie Evans sebelum ini hangat digosipkan dengan pelawak terkenal, Zizan Razak.

Bagaimanapun mereka telah menafikan perkara itu, sebaliknya mengatakan hubungan mereka tidak lebih daripada kawan baik.

Juliana sebelum ini pernah bercinta dengan vokalis kumpulan Bunkface, Sam, yang juga abang kepada pelakon Siti Saleha.

–SinarHarian

Add Comments

TERIMA KASIH KERANA SUDI MEMBERIKAN KOMEN. INSYAA ALLAH SAYA AKAN KOMEN DI BLOG ANDA JUGA.
EmoticonEmoticon