Thursday, November 01, 2012

DJ Hot FM Disamun RM5,000


Seorang penyampai radio Hot FM Terengganu kerugian wang hantaran perkahwinannya sebanyak RM5,000 apabila disamun dua lelaki bersenjatakan pisau lipat dalam kejadian di Jalan Pusara, semalam.


Mohd Hermansani Aminudin, 29, atau lebih dikenali sebagai Bell di kalangan pendengar stesen itu berkata, kejadian berlaku jam 12.30 tengah malam ketika dia dalam perjalanan untuk menemui rakan di sebuah warung di Jalan Kamaruddin, selepas pulang dari bank di pusat bandar.

Menurunya, ketika tiba di tempat kejadian, kereta dipandunya dipintas sebuah motosikal dinaiki dua lelaki yang menutup sebahagian muka mereka dengan kain dan bertopi keledar.

“Secara tiba-tiba, penunggang terbabit menjatuhkan motosikalnya di hadapan kereta menyebabkan saya terpaksa memberhentikan kenderaan yang dipandu dalam kelajuan kira-kira 30 kilometer sejam.

“Mereka kemudian meluru ke arah saya sebelum salah seorang daripada lelaki terbabit menarik saya yang sudah keluar dari kereta lalu mengacukan sebilah pisau ke perut manakala rakannya bertindak menyelongkar dalam kenderaan.

“Mereka menggeledah kereta saya dan menemui satu sampul surat mengandungi baki wang hantaran RM5,000 diletakkan dalam ruang simpanan di papan pemuka.

Katanya, dia menyedari diekori seorang penunggang motosikal beberapa kali sejak awal bulan lalu ketika pulang ke rumah dari tempat kerja, tetapi tidak mengesyaki individu terbabit berniat buruk terhadapnya.

-Hmetro

Add Comments

TERIMA KASIH KERANA SUDI MEMBERIKAN KOMEN. INSYAA ALLAH SAYA AKAN KOMEN DI BLOG ANDA JUGA.
EmoticonEmoticon