Monday, October 01, 2012

Wanita Rasa Malu Ketika Klimaks?


Ramai wanita yang kurang mengekspresikan dirinya ketika detik kepuasan dalam klimaks. Ini mungkin terjadi kerana selalunya wanita tidak melepaskan secara penuh klimaks kerana mengalami perasaan malu kepada pasangannya. Untuk selesaikan masaalah ini, memang diperlukan beberapa pendekatan simple yang mungkin luput daripada perhatian anda.


Kompromi, bukan bererti membohongi diri sendiri. Namun, jujurlah pada diri sendiri dan jangan menutupi keinginan anda untuk berejakulasi. Memang pada kenyataannya wanita lebih jujur menerima atau menahan dan melepaskan ejakulasi berbanding lelaki.

Walau pada akhirnya timbul perasaan malu kerana mengeluarkan cairan yang begitu banyak seperti keluarnya air dari vagina, wanita lebih memiliki keberanian untuk melepaskan ejakulasinya. Percayalah pada hal itu, bahawa tidak akan terjadi kejadian yang memalukan jika anda melakukannya.

Sedari kekurangan anda tetapi jangan terlalu memikirkannya dan menjadikannya sebagai beban berat. Ini amat mempengaruhi psikologi anda. Bangunkan citra positif anda saat anda cuba untuk melepaskan ejakulasi itu, bahawa pasangan anda pun akan puas dengan apa yang telah anda rasakan terhadap hasil kerja kerasnya merangsang anda.

Paling tidak, anda memberi tindak balas dan seluruh rangsangan dengan baik dan berusaha untuk memberikan kenikmatan yang sama dan seimbang kepada pasangan. Itu merupakan reaksi semula jadi daripada sebuah hubungan intim.

Add Comments

TERIMA KASIH KERANA SUDI MEMBERIKAN KOMEN. INSYAA ALLAH SAYA AKAN KOMEN DI BLOG ANDA JUGA.
EmoticonEmoticon