Saturday, October 20, 2012

Nora Danish Akui Ramai Kawan Lelaki!


Sejak memegang status janda pada 2008, pelakon cantik, Nora Danish sudah berdepan dengan pelbagai cabaran dalam menempuh kehidupan.


Walaupun sering dikaitkan dengan pelbagai gosip, tapi Nora tidak pernah melinting, malah menjawab segala pertanyaan dengan jelas sekali.

Dia pernah dikaitkan mempunyai hubungandengan penjaga gol negara, Khairul Fahmi Che Mat dan yang lebih teruk dia suga dikatakan punca keretakkan rumah tangga pelakon Adi Putra.

Tetapi hal itu berlalu pergi begitu saja, kerana Nora benar-benar tidak pernah melakukan perbuatan seumpama itu.

Terbaru dia dituduh bercinta dengan seorang ahli perniagaan.

Menerusi Kosmo!, hari ini, Nora berkata dia terkejut apabila dikatakan rapat dengan seorang ahli perniagaan, sedangkan dia tidak pernah membuat kenyataan sedemikian sewaktu ditemu bual sebuah akhbar dua minggu lalu.

“Dalam temu bual tersebut, saya memberitahu buat masa sekarang saya memang berkawan dengan ramai lelaki, namun tidak terfikir untuk memilih salah seorang daripadanya untuk menjadi teman hidup saya,” katanya, di sini, hari ini.

Tambah peneraju Aku Terima Nikahnya itu, dia selesa dengan keadaan sekarang dan mahu lebih fokus kepada kerjaya.

Selain itu, dia juga ingin menumpukan sepenuh perhatian membesarkan anak lelakinya Putera Rayqal Ramli yang kini berusia 4 tahun.

-Mynewshub.my

Add Comments

TERIMA KASIH KERANA SUDI MEMBERIKAN KOMEN. INSYAA ALLAH SAYA AKAN KOMEN DI BLOG ANDA JUGA.
EmoticonEmoticon