Monday, October 08, 2012

Jijik! Akademi Seks Show di Jepun


Bila dah terlampau maju pelik jijik dan lucah. Macam-macam jadinya. Inilah yang berlaku di negara Jepun apabila menubuhkan Akademi Seks Realiti tv secara terbuka. Penonton pula semua perempuan. Berebut-rebut untuk memegang lelaki tak berpakaian.


Semasa adegan 18Sx ada penonton yang munutup mata, ada juga yang mulut terlopong. Sebenarnya tak pelik bila Jepun boleh meluluskan realiti show sebegini.

6 comments

  1. kalau Pesta Zakar pun dioarang boleh buat, apa lagi dengan rancangan yang macam ni.

    ReplyDelete
  2. Jepun memang terkenal dengan obses seks..memang jenis tak tahu malu.

    ReplyDelete
  3. Kartun dan animasi yg sepatutnya hiburan kanak kanak dijadikan medium film porno oleh industri mrk.
    Bygkan hero dan heroin animasi yg mulanya direka sbg pahlawan menyekamatkan manusia dan berbuat kebaikan dimanipulasi sbg watak hero dan heroin seks.
    Negara mrk mmg gila dan berfikiran ekstrem dalam bab seks..pelbagai pertandingan,pameran dan aktiviti lucah dinegara mrk terlaksana tanpa sebarang bantahan.
    Kedai seks, melanggan wanita yg siap sedia berbogel dan dibuat dlm bilik yg hnya memuatkan paras pinggang,kemaluan dan kaki wanita itu utk dirasai pelanggan lelaki yg mmbayar masuk ke tempat itu..bygkan lelaki bergilir gilir merasai wanita itu..tidak cukup itu pmbuatan patung ala ala patung hidup juga dibuat utk memuaskan nafsu seks.patung berupa wanuta cantik,lelaki tampan dan gagah,kemaluan palsu dn sbgnya.semuanya menjurus kpd ketinggian nafsu bangsa mrk trhadap seks..jepun dgn china mmg sama soal seks dikepala otak mrk..tidak hairan jika negara mrk wajib dilanda musibah dahsyat krn perbuatan sebegitu ekstrem.

    ReplyDelete
  4. Jalan yg.selamat kembalilah kpd.kehidupan yg.berpaksi kpd.agama.
    sila tonton ceramah ustaz fuad kamaluddin al-maliki. Mudir Yayasan Sofa...

    ReplyDelete
  5. Macam-macam cerita negara jepun ni. Tak takut dengan hukum Tuhan agaknya mereka ni.

    ReplyDelete

TERIMA KASIH KERANA SUDI MEMBERIKAN KOMEN. INSYAA ALLAH SAYA AKAN KOMEN DI BLOG ANDA JUGA.
EmoticonEmoticon